استحاله آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی نوک هدف دشمنان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری آریا – یک کارشناس ارشد روانشاسی در جمع کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربن هاشم(ع) گفت: استحاله آرمان ها و ارزش های اسلامی نوک هدف دشمنان انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عبدالنبی سرافراز با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف پیرامون اهمیت توجه به ابعاد روانشاختی تربیت صحیح فرزندان بر اساس آموزه های دینی به ایراد سخن پرداخت.
این مشاور روانشاسی بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شبیخون فرهنگی گفت: شناسایی و تشخیص آسیب ها و موانع و دام ها کار بسیار سختی است که آگاهی و بصیرت نیروهای دلسوز و فعال در صف مقدم امور فرهنگی کشور را می طلبد.
وی افزود: آسیب های اجتماعی در هر استانی با استان های دیگر دارای نقاط افتراق و اشتراک است و دارای اولویت هایی در هر محدوده جغرافیایی می باشد.
سرافراز گفت: اعتیاد، فرآوری های جدید در زمینه های مواد روانگردان و اعتیاد آور، عرفان های کاذب، دوستی های خیابانی و خانه گریزی جوانان و نوجوانان، شب بیداری های متوالی برای استفاده از شبکه ها و سایت های راه اندازی شده توسط دشمنان انقلاب و ارزش های دینی، از مهم ترین آسیب های اجتماعی است که نسل جوان را مورد تهدید قرار می دهد و آینده آنها را تباه می سازد.
وی افزود: جریان های منحرف با راه اندازی عرفان های کاذب و نفوذ افکار ماتریالیستی به صورت جذاب در ذهن افراد، سعی می کنند باورهای اعتقادی آحاد جامعه را تضعیف و از درون مایه تخلیه کنند.
این کارشناس روانشاسی؛ هوشیاری خانواده ها، آگاهی جوانان و نوجوانان و بصیرت آحاد جامعه را از بهترین راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خنثی کننده نقشه های دشمنان نظام عنوان کرد.
وی، تعارض دیدگاه والدین، نقش منفی رسانه ها و مطبوعات و نشریات زرد، محصولات فرهنگی نامناسب با آموزه های دینی و غفلت خانواده ها و مسئولین را از عوامل اصلی قبح زدایی از گناهان و رواج بدحجابی و بی عفتی در جامعه برشمرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.