استحکام بخشی ساختار قرارگاه‌های پدافند غیر عامل در تهران و استان‌ها از مهمترین دستاوردهای سال ۹۲

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای سازمان پدافند غیر عامل کشور در سالی که گذشت، استحکام بخشی به ساختار قرارگاه های پدافند غیر عامل در تهران و استان‌ها در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پدافند غیر عامل و ایجاد درک و احساس مشترک در بدنه کشور و جامعه بود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی بمناسبت آغاز سال ۹۳ مهمترن دستاورد این سازمان را در سالی که گذشت استحکام بخشی زیرساخت‌ها و ساختار قرارگاه‌های تابعه این سازمان برشمرد.

 متن پیام به شرح ذیل است:
 
هیچ نوروزی نیست مگر اینکه ما در آن روز ، منتظر فرج هستیم
 
امام جعفر صادق (ع)
 
نوروز طلیعه دگر شدن است و بهار آیت بزرگ خداوند و نشانی از حیات طیبه. انسان برای زندگی بهاری و در بهار سرشار از زیبایی، بهار توحید و عبودیت و آزادی و بهار عدالت و عشق و کرامت خلق شده است.
 
پروردگار بی‌همانند از بدو آفرینش جهان بی‌کران هستی،‌ با درایت حکیمانه و ازلی خویش، هر پرده‌ای از پرده‌های تحیّرآفرین خود را به روی نوع بشر، به مثابه مخلوق برتر خویش، گشوده،‌ راه‌هایی عظیم و پیام‌هایی شگرف را با خود به همراه داشته است و تنها کسانی که دارای آرمان‌های الهی و تفکر افلاکی بوده و با تزکیه نفس حاصل از تلاش توانفرسا به مراحلی از قدرت کشف و شهود دست یافته،‌ قادر به درک و دریافت بیش‌تر آنها در قیاس با دیگران، گردیده‌اند.
 
در سالی که گذشت، کسب موفقیت های مهم و ارزنده، نوید بخش حضور اراده‌های عظیم و روحیه خستگی ناپذیر همکاران وفادار در راستای پایداری ومقاومت بود. موفقیت‌های کم نظیری چون تحکیم قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف، از جمله سایبری، زیستی، پرتویی و اقتصادی تنها گوشه‌ای ازاتفاقات مهم درسازمان پدافندغیرعامل که تنهاباهمکاری تلاشگران این عرصه محقق شد.
 
یکی از مهمترین دستاوردهای سازمان پدافند غیر عامل کشور در سالی که گذشت، استحکام بخشی به ساختار قرارگاه های پدافند غیر عامل در تهران و استان ها در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پدافند غیر عامل و ایجاد درک و احساس مشترک در بدنه کشور و جامعه بود.این درک و احساس مشترک، نشان داد که می توان با یک فرهنگ سازی صحیح، ضریب امنیت را به سرعت افزایش داد.
 
در آستانه حلول سال جدید و سنت زیبای نوروز اینجانب وظیفه خود می‌دانم به خانواده‌های معزز و معظم شهدای گرانقدر، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و تمامی رزمندگان، پیشکسوتان جهاد وشهادت و یادگاران دفاع مقدس و همکاران خدوم و زحمتکش در سازمان پدافند غیر عامل کشور، کمیته های پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی، سازمان ها و استانداری ها که با همت حماسه گونه در جهت خدمت به کشور عزیزمان، ایران اسلامی در راستای منویات رهبری عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای گام بر می دارید تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 
ضمن تسلیت به مناسبت ایام جانسوز و جانگداز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، امید است در این سال با توسل و تمسک به آن اسطوره پاسداری از ولایت اقتدا نموده و بیش از پیش خود را در مسیر و سیره ایشان قرار دهیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.