استخدام آستان قدس رضوی

۱۲م اسفند ،

سوالات رایج در آزمون های استخدامی + بسته ویژه وب پایگاه اینترنتی استخدام

شرایط عمومی استخدام آستان قدس رضوی

 

شربتدار با اشاره به شرایط عمومی استخدام آستان قدس رضوی گفت: «تدیّن به دین مبین اسلام»، «تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران»، «ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه»، «داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان»، «آشنایی کامل با مهارت‌های ICDL»، «نداشتن اشتغال به کار و تعهد خدمت به مؤسسات دولتی و غیردولتی» و «نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و سلامت و توانایی جسمی و روانی» را از جمله این شرایط ذکر کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ۲۸ سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۳۲ سال می‌باشد.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی + بسته ویژه وب پایگاه اینترنتی استخدام

۱۶ اسفند؛ اتمام زمان ثبت‌نام استخدام آستان قدس رضوی

شربتدار با اشاره به اینکه ثبت‌نام استخدام آستان قدس رضوی از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود، اظهارداشت: علاقه‌مندان بایستی تا ۱۶ اسفندماه جاری نسبت به ثبت‌نام و واریز فیش بانکی مربوطه اقدام کنند.

وی اذعان داشت: متقاضیان برای اطلاع از نحوه ارسال، تکمیل فرم ثبت‌نام و اطلاع از دروس تخصصی و عمومی رشته‌های شغلی مندرج در آگهی باید به پایگاه آزمون‌های استخدامی آستان قدس رضوی به آدرس azmoon.aqr.ir مراجعه کنند.

وی ابرازداشت: آزمون استخدامی روز جمعه ۲۵ اسفند ماه ۹۱ برگزار می‌شود و محل و ساعت اجرای آزمون استخدامی هنگام صدور کارت آزمون استخدامی در پایگاه اینترنتی آزمون‌های استخدامی آستان قدس رضوی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

 

– لطفاً برای ثبت نام و ملاحظه پایگاه اینترنتی ، حتماً از مرورگر موزیلا فایر فاکس استفاده نمایید.

پس از تایید نهایی و دریافت کد رهگیری امکان اصلاح و یا ویرایش اطلاعات وجود ندارد لذا داوطلبان بایستی با دقت تمام نسبت به تکمیل فرم تقاضا اقدام نمایند .

– یادآوری مهم : ثبت نام شما هنگامی قطعی است که پیام ثبت نام موفقیت آمیز و کد رهگیری را ملاحظه نمایید.

 شروع ثبت نام

اطلاعیه شماره۱

اصلاحیه :

 

قابل توجه متقاضیان محترم ردیف ۲۰ جدول عناوین شغلی (کارشناس عمران):

رشته و مقطع تحصیلی مورد قبول برای این ردیف شغلی تنها مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه است.

سایت استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.