استخدام آموزش و پرورش

۱۶م اسفند ،

اخبار استخدامی آموزش و پرورش

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه این وزارتخانه در صدد جذب و یا استخدام «معاون فناوری» برای مدارس است، گفت: جذب نیرو در صورت موافقت دولت و یا از طریق آزمون ورودی صورت می‌گیرد.

ابراهیم سحرخیز در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» ایسنا، افزود: آموزش و پرورش افقی را برای ادامه برنامه‌های تحولی ترسیم کرده است که در

راستای توسعه طرح هوشمندسازی مدارس، زیرساختها و ملزومات لازم از جمله جذب نیرو برای خفظ و نگهداری و کار با سیستم‌های هوشمند مدارس، فراهم می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر عنوان “معاون فناوری” در ساختار مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و روستایی تعریف شده و مجتمع‌ها و مدارسی که دارای پایگاه اینترنتی رایانه‌ای می باشند، پستی تحت این عنوان دارند، اما با توجه به توسعه هوشمندسازی مدارس که در آینده نزدیک مدارس سراسر کشور به امکانات آی تی مجهز خواهند شد، لازم است در کنار معاونان دیگر یک معاون مدرسه نیز حضور و فعالیت داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در آینده چنانچه گشایشی در جذب نیرو برای آموزش و پرورش ایجاد شود، از بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی، برای پست معاونت فناوری مدارس نیروی تازه استخدام خواهیم کرد.

به گفته سحرخیز، این یک برنامه بلند مدت برای آموزش وپرورش است، اما برنامه کوتاه مدت دیگری نیز در این رابطه اتخاذ شده که تا زمان فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی، در صورت نیاز از طریق برگزاری آزمون ورودی نیروهای تازه با تخصص رایانه به عنوان معاون فناوری برای مدارس جذب شود.

وی تاکید کرد کرد: با توجه به اینکه کار با سیستمهای رایانه‌ای و پایگاه اینترنتی مدارس تخصصی است، باید اشخاصی که در این پست بکار گرفته می ‌شوند، ضمن آشنایی با کار رایانه‌ای، باید بتوانند در خفظ، نگهداری و ایجاد محتوای آموزشی برای مدرسه تخصص لازم را داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر همه توان آموزش وپرورش برای تربیت نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان برای مقطع ابتدایی بکار گرفته شده، اما با توجه به نیاز آموزش وپرورش به معاون فناوری مدارس، اولویت دوم این وزارتخانه تربیت و جذب نیرو برای این پست است که در دستور کار جدی قرار دارد.

سحرخیز خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را بکار می‌گیریم تا برنامه‌های تحولی آموزش وپرورش از جمله هوشمندسازی مدارس با جدیت اجرا شود و همه ملزومات آن را فراهم خواهیم کرد.

ای استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زينب عليزاده از بجنورد:

    با عرض سلام و خسته نباشد ً
    لیسانس مدیریت برنامه ریزی آموزشی دارم اما متأسفانه هنوز آموزش پرورش در رابطه با بیکاری نیروهایی که نیاز به کار دارند در رابطه با رشته ی دانشگاهیشون کاری انجام نداده است .
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.