استخدام استانداری اصفهان

آگهی استخدام استانداریهای کشور

اطلاعیه جدید از نتایج آزمون:

در اجرای بخشنامه شماره ۲۰۰/۸۴۵۹۷مورخ ۱۳۸۸/۹/۸معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور مبنی بر تایید آزمون‌های استخدامی توسط آن معاونت، فهرست اولیه دریافت مدارک شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی مورخ /۳/۲۶استان اصفهان پس از تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

*****************

 

استانداری اصفهان برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود و سایر دستگاه های اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاه های اجرایی و از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۱۲۷۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید.

 

نکات مهم
۱- ثبت نام صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق همین سامانه انجام خواهد شد. به همین دلیل کلیه داوطلبان لازم است از مراجعه به دستگاه های اجرایی استان خودداری نمایند.
۲- زمان ثبت نام از روز ۸ خرداد تا پایان روز یکشنبه ۱۴ خردادماه می باشد.
۳- آزمون در روز جمعه ۲۶ خرداد ماه سال برگزار خواهد شد.
۴- در ثبت اطلاعات دقت کافی داشته باشید زیرا اطلاعات ثبت شده ملاک تصمیم گیری می‌باشد و مسوولیت صحت آن برعهده شخص می‌باشد.
تذکر ۱ : توصیه می شود قبل از شروع به ثبت نام، حتما شرایط و ضوابط آزمون را به دقت مطالعه فرمایید و کد رشته شغلی مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید.
تذکر ۲ : ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات در مرحله نهایی راه پیدا کند و کد رهگیری را دریافت نماید. شماره پرونده و کد رهگیری خود را حتما یادداشت فرمایید.
۵- کارت ورود به جلسه در روزهای ۲۲ تا ۲۴ خرداد ماه ۹۱ از طریق همین سامانه و با ارائه کد رهگیری قابل دسترسی می باشد.

توجه ویژه
در صورت داشتن هر گونه سوال اداری مربوط به آزمون، با شماره ۶۶۴۲۴۴۲-۰۳۱۱ تماس حاصل نمایید و در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل فنی در روند ثبت نام با مراجعه به بخش فنی از منوی سمت چپ سوال خود را مطرح نمایید یا با شماره ۶۶۴۲۴۴۰-۰۳۱۱ تماس حاصل نمایید.

فرم پیش نویس و شروع ثبت نام

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.