استخدام استانداری های کشور

آگهی استخدام استانداریهای کشور

سوالات استخدامی استانداری نمونه سوالات سالهای قبل

استانداری خوزستان:

نتایج آزمون استخدامی استانداری و ادارات دولتی خوزستان دو هفته دیگر اعلام می شود.

مدیرکل منابع استانی و تحول اداری استانداری خوزستان در همین زمینه در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون بدست آمده و پس از آن اطلاعات لازم استخراج خواهد شد و اطلاعات استخراج شده در اختیار معاونت پشتیبانی و توسعه منابع استانی قرار داده خواهد شد.

عبدالعلی امیدی ادامه داد: در صورتی که مشکلی بوجود نیاید نتایج آزمون حداکثر ظرف دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

لازم به یادآوری که مرحله نخست آزمون استخدامی استانداری و اداره های دولتی با حضور هزاران تحصیل کرده بیکار و جویای شغل در ۲۷ خرداد سال جاری در اهواز برگزار شده بود.

استانداری اصفهان:

نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در تاریخ ۲۳ مرداد ماه اعلام خواهد گردید.

استانداری اردبیل:

با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان ، به منظور اطلاع از تاریخ صدور کارت ورود به جلسه و تاریخ آزمون از تاریخ ۹۱/۰۵/۳۰  به سایت استانداری مراجعه فرمائید.

استانداری آذربایجان شرقی:

پیرو اطلاعیه قبلی، برابر اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، زمان برگزاری آزمون استخدامی سراسری استان‌ها به تعویق افتاده است. کلیه متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون، در تاریخ پانزدهم و سی‌ام هر ماه، به سامانه اینترنتی استانداری به آدرس ostan-as.gov.ir یا www.estekhdamazsh.ir مراجعه نمایند. شایان ذکر است اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون صرفاً از طریق سامانه‌های اینترنتی مذکور صورت می‌پذیرد.

استانداری آذربایجان غربی:

به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند با توجه به تغییر زمان آزمون و بنا به درخواست داوطلبان برای ایجاد فرصت مطالعه، تاریخ بررسی اولیه مدارک و صدور کارت در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.داوطلبان عزیز می توانند شنبه هر هفته به سایت مراجعه و از آخرین اطلاعیه ها باخبر شوند.

 

استانداری گیلان:

پیرو نامه شماره ۱۱۴۵۳/۶/۸۰ مورخ ۲۲/۳/۹۱ در خصوص آگهی استخدامی استانداری برای دستگاههای اجرایی استان که مقرر بود آزمون آن در تاریخ ۲۳/۴/۹۱ برگزار گردد می رساند  ،  باتوجه به اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور مبنی بر تغییر آزمون فوق به زمانی دیگر ، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم می رساند زمان جدید برگزاری آزمون از طریق سایت استانداری گیلان ، صدا و سیمای مرکز گیلان و مطبوعات و خبرگزاری های استان متعاقبا” اعلام خواهد شد .

استانداری کرمانشاه:

سرپرست دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه گفت: ۲۶۰ نفر از ۹ هزار ثبت نامی در آزمون استخدام کرمانشاه پذیرش می شوند که نتیجه آزمون تا پایان تیرماه سال جاری به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
معارف فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ۹ هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی داوطلب استخدام در دستگاههای دولتی شهرستان های استان در این آزمون شرکت کرده اند در حالی که ۲۶۰ نفر استخدام می شوند.
وی درادامه بیان داشت: استانداری کرمانشاه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاه های اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری از محل مجوز استخدامی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس
جمهور تعداد ۲۶۰ نفر از افراد واجدین شرایط و دارای مدرک دانشگاهی را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی، تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می کند.
وی اداره کل بهزیستی، اداره کل گمرکات، ادره کل راه و شهرسازی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل ثبت احوال، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ثبت اسناد و املاک و استانداری را به عنوان دستگاه هایی نام برد که داوطلبان برای کسب آن به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: ۳ برابر ظرفیت خواسته شده در دستگاهها افراد پذیرفته می شوند که در نهایت پس از مصاحبه حضوری مناسب ترین فرد برای شغل مورد نیاز پذیرفته و به کار گمارده می شود.
وی در ادامه گفت: داوطلبین پذیرفته شده در آزمون کتبی و شفایی پس از طی مراحل قانونی بر اساس قانون خدمات کشوری حقوق و دستمزد دریافت می کنند.
گفتنی است، سهمیه استان کرمانشاه برای استخدام ۲۰۰۰ نفر اعلام شده است که آزمون های استخدامی برای جذب نیرو در آینده انجام خواهد شد.

استانداری زنجان:

به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند زمان اعلام نتایج آزمون، هفته آخر تیر ماه خواهد بود. زمان دقیق آن متعاقبا از طریق این وب سایت اعلام خواهد شد.

استانداری آذربایجان شرقی:

برابر اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سراسری استان‌ها به تعویق افتاده است. کلیه متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون، در تاریخ ۹۱/۴/۲۵ به سامانه اینترنتی استانداری به آدرس ostan-as.gov.ir یا www.estekhdamazsh.ir مراجعه نمایند.

استانداری مازندران:

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی  دستگاههای اجرایی استان مازندران می رساند، با توجه به اعلام سراسری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تاریخ و زمان توزیع کارت و آزمون استخدامی به تعویق افتاد. هرگونه اطلاع رسانی در خصوص تاریخ و زمان جدید توزیع کارت و آزمون استخدامی متعاقباً از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.

استانداری قزوین:

تاریخ برگزاری و زمان توزیع کارت آزمون استخدام پیمانی دستگاه های اجرایی استان قزوین به تعویق افتاد.
به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اعلام سراسری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تاریخ و زمان توزیع کارت و آزمون استخدامی پیمانی دستگاه های اجرایی استان به زمان دیگری موکول شد.
پیش از این قرار بود در روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بین داوطلبان توزیع و روز بیست و
سوم تیر آزمون استخدام پیمانی دستگاه های اجرایی استان برگزار شود که این مهم با اعلام معاونت توسعه مدیریت سرمایه انسانی رئیس جمهور به تعویق افتاد.
تاریخ جدید توزیع کارت و روز آزمون استخدام پیمانی دستگاه های اجرایی متعاقباً اعلام خواهد شد و داوطلبان ضمن عدم مراجعه به
دستگاه ها برای دریافت کارت با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین به نشانی WWW.ostan-qz.ir از تاریخ جدید توزیع کارت آزمون مطلع شوند.

استانداری لرستان-خبر مهم

————————————————–

استخدام استانداری سمنان

استخدام استاندرای البرز

استخدام استانداری لرستان

استانداری آذربایجان شرقی

استخدام استانداری مازندران

استخدام استانداری بوشهر

استخدام استانداری هرمزگان

استانداری چهارمحال و بختیاری

استخدام استانداری اصفهان

استخدام استانداری گیلان

استخدام استانداری ایلام

استخدام استانداری کرمانشاه

استخدام استانداری کردستان

استخدام استانداری فارس

استخدام استانداری همدان

استخدام استانداری خوزستان

استخدام دستگاه‌های اجرایی قم

استخدام پیمانی استانداری زنجان

اطلاعیه آزمون استخدامی کارکنان قرارداد کار معین

استخدام نیرو های قراردادی در استانداری خراسان رضوی

استخدام نیروهای قراردادی در استانداری خوزستان

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.