استخدام بهزیستی استان فارس

۲۳م اسفند ،

استخدام ۳۰۰ نفر در بهزیستی استان فارس

مدیر کل بهزیستی استان فارس از استخدام ۳۰۰ نفر در این اداره کل خبر داد.عبدالحمید کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت:

برای سال آینده در موضوع تشکیلات سازمانی این اداره کل اقدامات مناسبی در بخشهای کمتر توسعه یافته انجام می گردد.
وی ادامه داد: در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شده و نسبت به تجهیز مراکز کم توسعه نیافته اقدام خواهد شد.
مدیر کل بهزیستی استان فارس افزود: علاوه بر این اداره بهزیستی شهرستانهای کوار و خرامه در سال آینده تجهیز می شوند که در این راستا مجوزات لازم انجام شده است.
کشاورز همچنین از استخدام ۳۰۰ نفر در این اداره کل برای سال آینده خبر داد و اظهار داشت: مجوزهای استخدام این اشخاص سال ۹۱ اخذ شده و در همین سال نسبت به استخدام این نیروهای متخصص اقدام شده است.
وی گفت: این اشخاص متخصص از سال آینده فعالیت خود را آغاز و در مراکز بهزیستی استان تقسیم می شوند.

 

سایت استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. پری:

    سلام برا ثبت نام در ازمون استخدامی بهزیستی چ مدارکی لازمه

  2. محمد صادق:

    من ۳۰ درصد معلولیت دارم . دارای مدرک لیسانس و همچنین ۵ تا مدرک از سازمان فنی حرفه ای. یادم هست چند سال قبل با هزار بدبختی مدرکم گرفتم . هرچه برای موضوع اشتغال به اداره بهزیستی شهرستانم رفتم میگفتن وظیفه ما ایجاد اشتغال شما نیست. با وجود این حرفا نا امید نشدم رفتم داخل یه بیرون بر یا همون رستوران با حقوق ماهیانه ۸۰۰۰۰ هزار تومان مشغول شدم. اونجا از جارو کردن . میز تمیز کردن . خرید کردن برای مغازه. ظرف شستن. فروشندگی خلاصه برای ۸۰۰۰۰ هزر تومان مثل سگ کار میکردم. تازه از همه سخت تر این بود که من باید با یه آشپز معتاد روزمو به شب میرسوندم. یادم هست یه روز خیلی خسته بودم اشپز اومد از دور صدا زد گفت تا سه شماره باید این سطل آشغال رو ببری بیرون . وقتی که شروع به شمردن کرد من هم در حالی که زود خواستم سطل آشغال رو ببرم بیرون خوردم زمین. و جلوی همه گریه کردم . یه مدتی گذشت اطرافیان بهم گفتن برو شیراز اداره بهزیستی کل من هم قبول کردم و رفتم و بعد از این که چند ساعت از این خیابون به اون خیابون رفتم بلاخره اداره بهزیستی کل استان فارس را پیدا کردم. نمیدونید وقتی که از آخرین عابر پیاده آدرس اداره بهزیستی رو سوال کردم وقتی با اشاره دست نشونم داد خیلی خشحال شدم. با هزار امید رفتم نزدیک ساختمون وقتی نگاه به ساختمون از نزدیک انداختم با خودن گفتم حتما یه نفر داخل این ساختمون جواب امیدوار کننده ای بهم میده . خلاصه رفتم جلو در ریس دیدم در اتاق باز هست و دو نفر نستن دارن غذا میخورن . رفتم سلام کردم همین که اومدم اولین کلام صحبت کنم گفتن که برو پایین با کارمند مسول صحبت کن. وقتی رفتم با خان کارمند صحبت کردم و مشکلاتم گفتم. گفتن که نمیتونن کاری بکنن. اما با وجود این که گفتم بهزیستی محل خودم جواب قانع کننده ای ندادن بهم گفتن باید برم بهزیستی محل سکونت اقدام کنم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.