استخدام بیش از۵ هزارنفر درآموزش وپرورش

۱۰م دیماه ،

حاجی بابایی: از سال تحصیلی آینده نظام ۶-۳-۳ در مقطع راهنمایی نیز اجرا و کتاب های درسی تازه برای دانش آموزان مقطع اول راهنمایی و سوم دبستان چاپ و توزیع خواهدشد.

وزیر آموزش و پرورش از استخدام بیش از ۵ هزار نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۰ در آموزش و پرورش در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، حمیدرضا حاجی بابایی افزود: از سال تحصیلی آینده نظام ۶-۳-۳ در مقطع راهنمایی نیز اجرا و کتاب های درسی تازه برای دانش آموزان مقطع اول راهنمایی و سوم دبستان چاپ و توزیع خواهدشد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید ۷۰ درصد دبیرستان ها به هنرستان تبدیل و دانش آموزان به رشته های فنی روی آورند، گفت: امسال ۴۵ درصد این طرح اجرایی شده است.
حاجی بابایی همچنین در جمع بیش از ۶۰۰ نفر از فرهنگیان شهرستان دامغان در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بعنوان بی سابقه ترین تحول در نظام آموزشی در طول انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: از این پس تمام تغییرات آموزشی در آموزش و پرورش بویژه کتب درسی بر اساس سند تحول بنیادین صورت می گیرد.
وی از افزوده شدن درس ملی به منظور اجرای سند تحول بنیادین برای تمام دانش آموزان مقاطع تحصیلی بر مبنای پنج عنصر علم، ایمان، عمل، اخلاق و تفکر در آینده نزدیک خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش در سفر سه روزه به استان سمنان با فرهنگیان شهرستان های استان دیدار و مشکلات آموزش و پرورش را بررسی می کند.


استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.