“استخدام” در شرکت معتبر “پیک برتر”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت پیک برتر، بزرگترین مجموعه تبلیغاتی خصوصی کشور، برای گسترش شبکه بازاریابی خود، از اشخاص علاقمند و دارای شرایط در تهران دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، مجموعه پیک برتر به عنوان یک مجموعه کارآفرین در سال ۱۳۷۹ با هدف سامان دادن به تبلیغات پراکنده محلی مشاغل خرد و متوسط، آغاز بکار کرد و با تلاش بنیانگذاران و کارکنان، مسیر پیشرفت خود را با نرخ رشدی بالا طی کرد.

در طول زمان همواره محصول اصلی این مجموعه – آگهی نامه های محلی پیک برتر – از نظر تعداد محدوده های تحت پوشش، کیفیت طراحی، چاپ و توزیع سرآمد این نوع تبلیغات بوده و به عنوان رهبر بازار شناخته شده است. از سال ۱۳۸۵ محصولات تازهی همچون مجلات و پایگاه اینترنتی به سبد رسانه ای این مجموعه اضافه شد، که همگی آنها از مدل درآمدی تبلیغات تبعیت می کنند و جذب مخاطب را سرلوحه خود قرار داده اند.

تعدادی از آنها نیز نمونه های موفقی در حوزه خود بوده اند (مجلاتی چون ایده آل، منزل، سیب سبز و در حوزه اینترنت : پایگاه اینترنتی های برترین ها). از سال ۸۹ با آفرینش برند راهنمای مشاغل، پوشش آگهی نامه ای پیک برتر افزایش یافت به شکلی که امروز اکثر خانواده های تهرانی و کرجی تحت پوشش آگهی نامه های این مجموعه قرار گرفته اند.

آخرین محصولاتی که به مجموعه پیک برتر افزوده شده اند از جنس بازارهای تخصصی و B2B می باشند. این ویژه نامه ها در دو حوزه ساختمان و سوپرمارکت در حال انتشار یافتن می باشند.

با آغاز طرح توسعه پیک برتر که از ماه های پایانی سال ۹۱ آغاز شد، چشم انداز پیک برتر به سمت توسعه خدمات به SME ها یا کسب و کارهای کوچک و متوسط سوق پیدا کرد که حاصل آن تاسیس شرکت مشاوره و آموزش و شرکت ارائه خدمات طراحی برای این مشتریان بوده است.

لازم به ذکر است داوطلبان، پس از قبولی در مصاحبه حضوری، لازم است دوره های رایگان آموزش بازاریابی را در شرکت طی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.