استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سال ۹۲

۰۲خردادماه،

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به زودی شرایط شرکت در آزمون استخدامی جذب۵۵۰ مربی آموزش فنی و حرفه ای را در روزنامه های پر نشر اعلام می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اژدر ولی خانی، معاون اداری و پشتیبانی این سازمان گفت : باید یک سوم نیروهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه ستادی و دو سوم در حوزه صف با عنوان مربی فعالیت کنند.
وی افزود : در ۵ تا ۶ سال اخیر تعداد مراکز آموزش فنی و حرفه ای این سازمان افزایش یافته و هیچ گونه جذبی صورت نگرفته است.
ولی خانی با اشاره به این که در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰ نیروی مربی و۳ هزار و ۵۰۰ نیروی ستادی غیر مربی در این سازمان مشغول به فعالیت می باشند، گفت : در جهت اصلاح هرم نیروی انسانی شاغل در این سازمان، ابتدا در سال برای ساختارمند کردن مراکز آموزشی فاقد چارچوب تشکیلاتی این سازمان اقدامات لازم صورت گرفت و بیش از ۲۶۰ مرکز صاحب ساختار شده است.
وی در ادامه گفت : همچنین با پیگیری های یک سال اخیر به منظور نزدیک کردن تعداد مربیان به استاندارد مورد نیاز، ۴ هزار و ۸۷۶ مجوز تغییر وضعیت استخدامی مربیان غیر رسمی این سازمان از مجلس شورای اسلامی دریافت شده است. معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: با ساختارمند شدن ۲۶۰ مرکز آموزشی این سازمان، بالغ بر یکهزار پست مربی به پست های موجود سازمان اضافه شده و زیرساخت های لازم برای جذب مربیان فراهم است.
ولی خانی در ادامه خبر داد: با رعایت بودجه و اعتبار سازمانی، شرایط جذب و تغییر وضعیت ۵۵۰ نفر مربی فراهم شده و اقدامات لازم بعمل آمده است که در آینده نزدیک از طریق درج آگهی آزمون استخدامی مربوطه در روزنامه های پرنشر اعلام می گردد.
وی تصریح کرد: در مرحله اول متقاضیان در آزمون عمومی(نظری) شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و کسب ۶۰ درصد نمره به مرحله آزمون عملی راه خواهند یافت.
معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد: تشکیل کمیته استخدام با توجه به دستور ریاست محترم سازمان، تعیین ۵۵۰ سهمیه استخدامی در مرحله اول و توزیع استانی براساس شاخص ها و ساختار سازمانی موجود در استان ها، تعیین پست های بلاتصدی مربی به همراه حرفه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ها با همکاری دفتر بودجه و تشکیلات و نمایندگان استان ها در مرکز تربیت مربی، تعیین سهمیه ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله اقدامات صورت گرفته در
باره مراحل استخدام مربیان است.
ولی خانی افزود: از اقدامات دیگر می توان به ایجاد ساختار سازمانی در پایگاه اینترنتی کارمند ایران، ورود مجوزهای استخدامی در پایگاه اینترنتی کارمند ایران، تهیه و تدوین فرم مشخصات شغل و شاغل پست های مربوطه و ارسال به دفتر بودجه و تشکیلات برای تأمین اعتبار اشاره کرد.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.