استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک سال ۹۲

۰۲خردادماه،

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد واملاک ؛ معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در جمع کارکنان و مدیران ادارات ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، افزود: کمبود نیروی انسانی و ساختار و تشکیلات قدیمی ازمشکلات این سازمان است.

ابراهیم شاهرخیان با اشاره به تصویب ساختار تازه در معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری اضافه کرد: این سازمان درساختار تشکیلاتی تازه دارای چهار معاونت شامل املاک، اسناد، توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و فناوری اطلاعات است.
معاون توسعه نیروی انسانی سازمان ثبت اسناد واملاک گفت:استان اصفهان ازنظرساختار تشکیلاتی دارای رتبه درجه یک است.
وی اظهار داشت: برای رفع کمبود نیروی انسانی مجوز استخدام اخذ شده و درصدد برگزاری آزمون تا یکماه آینده هستیم.
شاهرخیان ازاستیجاری بودن ساختمان بعضی از ادارات ثبت اسناد و املاک در استان ها از جمله اصفهان خبر داد وگفت: یکی از برنامه های سازمان طی سال جاری رفع مشکل فضای اداری واحدهای ثبتی در سطح کشوراست که بخش بسیاری از این امر به حمایت مسئولین در استانها بستگی دارد.
وی گفت: مشکلات ساختاری و فیزیکی این سازمان به یکباره بوجود نیامده است و مسئولان ذیربط در صدد رفع آن می باشند.
معاون توسعه منابع انسانی وپشتیبانی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور از برنامه ریزی برای کمک به بهبود وضع معیشت کارکنان این سازمان خبر داد وگفت: طی دو سال اخیر اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و نتایج مناسبی نیز به همراه داشته و این امر طی سال جاری نیز در حال پیگیری است.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بيكار - بنده خدا:

    خواهش می کنیم اعلام کنید چه رشته های می توانند دراین استخدامی شرکت کنند و اینکه رشته کارشناسی آمار خانم را هم جذب کنید نیاز مبرم به کار دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.