استخدام سربازان قهرمان در نیروهای مسلح

معاون تربیت بدنی دانشگاه علوم‌انتظامی گفت: زمینه‌ها و بسترهای جذب سربازان قهرمان با توجه به پتانسیل بالای آنان باید در نیروهای مسلح فراهم شود.
‌ سرهنگ مرتضی سلطانی در حاشیه برگزاری دومین دوره مسابقات تکواندو سربازان نیروهای مسلح گفت: مسابقات از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد اما ایجاد هماهنگی بیشتر بین سازمان‌ها سطح کیفی و فنی مسابقات را افزایش می‌دهد.
نائب رییس ورزش دانشگاه‌های نیروهای مسلح با اشاره به اینکه سربازان سرمایه مملکت و فرزندان این مرز و بوم هستند تصریح‌کرد: سربازان ورزشکار قهرمان اگر از رقابت‌های ورزشی دور باشند از صحنه رقابت حذف می‌شوند اما استفاده تخصصی از سربازان در رشته‌های تخصصی خودشان باعث افزایش انگیزه آنان برای خدمت می‌شود.

معاون تربیت بدنی دانشگاه علوم انتظامی، تکواندو را یکی از ورزش‌های رزمی کاربردی با جذابیت‌های فراوان برای نسل جوان دانست و گفت: این رشته ورزشی می‌تواند نقش بسزایی در ماموریت‌های نیروهای مسلح ایفا کند، با توجه به پتانسیل این رشته ورزشی در کشور می‌توانیم در نیروهای مسلح قوی‌تر عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال توانستیم یکی از پرسنل پایور را به مسابقات قهرمانی سیزم اعزام کنیم افزود: سطح فنی تکواندوکاران پایور پایین‌تر از مسابقات قهرمانی سیزم بود، این در حالیست که دو سرباز به نام‌های مهدی خدابخشی و محمد امامی توانستند در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یابند.

سلطانی نحوه بکارگیری سربازان در رشته تخصصی و جذب آنان به عنوان پایور را با اهمیت دانست و اظهارداشت: باید بسترها و زمینه‌های جذب سربازان قهرمان در نیروهای مسلح را فراهم کرد و انگیزه‌ای ایجاد کرد که قهرمانان به نیروهای مسلح بپیوندند، همچنین در کنار استفاده از سربازان، ورزش پرسنل پایور نیز باید تقویت شود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین:

    پس اون موقع سبک ندیدین که به تکواندو میگین کاربردی البته با ارض پورش

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.