استخدام شهرداری قم سال ۹۲

۲۱اردیبهشت،

استخدام شهرداری استان قم سال ۹۲

نمونه سوالات استخدامی آزمون شهرداری

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: مجوز لازم برای جذب ۳۰۰ نفر آتش‌نشان و راننده در قم اخذ شده است.
مهدی متقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری‌ها اظهار کرد: هدف از این کار تحقق شایسته‌ سالاری و افزایش سطح کیفی نیروهای شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه این نهاد است.
وی افزود: اداره کل شهری و شوراهای استانداری قم به همین منظور پیگیری‌های فراوانی برای اخذ مجوز لازم به منظور برگزاری آزمون استخدامی صورت داد و موفق شد مجوز لازم برای جذب ۳۰۰ نفر کارشناس، آتش‌نشان و راننده آتش‌نشان را از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور کسب کند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه داوطلبان این آزمون می‌توانند از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند گفت: پورتال استانداری قم شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را منعکس کرده است.
وی ادامه داد: آزمون سازمان آتش‌نشانی قم دارای دو بخش علمی و عملی خواهد بود و تمهیدات لازم برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند.
متقیان از برگزاری این آزمون در هفت کلانشهر به صورت همزمان خبر داد و عنوان داشت: بر اساس آمار موجود تاکنون ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر در آزمون‌های قبل پذیرش، جذب و به کار مشغول شده‌اند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم با تاکید بر تصویب چارت تازه شهرداری قم تصریح کرد: به این ترتیب مقدمات لازم برای استخدام پیمانی نیرو در شهرداری قم فراهم خواهد شد.

نمونه سوالات استخدامی آزمون شهرداری

متن استخدامی شهرداری سال ۹۲


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.