استخدام ناظرین کشاورزی آغازشد/ اعلام آدرس پایگاه اینترنتی جهت ثبت نام

۱۱ام بهمن ،

در این رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: سلام به شمایی که همش مینویسید مشکلاتتان را برای ما بنویسید . من هم تا بحال چندین بار نوشته ام و شما هم اصلا پیگیری و مطرح نکرده اید.
ناظرین کشاورزی حدود ۱۰ سال است که با حقوق زیر ۱۵۰۰۰۰ تومان و بدون بیمه و مزایا کار میکنند به امید روزی که استخدام شوند . ولی به رغم تصویب قانون ۱۰۰۰۰ نفر ناظرین کشاورزی در مورخ۹۰/۱۱/۱۲ در مجلس شورای اسلامی که تصویب کردند تا این استخدام بدون آزمون و بر اساس سوابق و دیگر معیارهایی که تصویب شده انجام گیرد . متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی تا بحال از اجرای قانون سر باز زده و ما باز هم مانده ایم و بلاتکلیفی .
از شما خواهش دارم پیگیری بفرمایید تا سرنوشت هزاران جوان بیکار که حتی بعضی از آنان به مرز فروپاشی کانون خانواده رسیده اند روشن گردد.
ثبت نام ناظرین کشاورزی از ۸ آبانماه در پایگاه اینترنتی www.dhrd.agri-jahad.ir/vrp آغاز شده و تا ۲۳ ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت و ناظرین کشاورزی می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
دراین بین با توجه به اینکه استخدام این ناظرین بدون آزمون و براساس سوابق و دیگر معیارهای تصویب شده است بنابراین در ابلاغیه سرپرست معاونت نیروی انسانی وزارت جهاد کشاوری به سازمان جهاد کشوارزی استان ها آمده است ابتدا مشمولین تبصره ۴ قانون مذکور (معاف از آزمون) استخراج خواهند شد.
درعین حال ایثارگران واجد شرایط موضوع(یند و ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه های بعدی آن) معاف از آزمون استخدام خواهند شد.
در این ابلاغیه اضافه شده پس از احصاء موارد مطروحه در بند های ۳ و ۴ توسط اداره کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی لیست اسامی دارندگان شرایط استخدام بدون آزمون به واحدها اعلام و واحدها پس از وصول لیست های مورد نظر نسبت به کنترل و تطبیق مدارک و مستندات دریافتی(اصل سوابق خدمت،گواهی آموزش ضمن خدمت، گواهی شرکت در آزمون، سابقه نظارت و گواهی ایثارگری) با فرمت تکمیلی در سامانه اقدام و پس از تایید بالاترین مقام سازمان نسبت به پیگیری گردشکار مربوط به جذب اقدام خواهند کرد.
براساس ابلاغیه سرپرست معاونت نیروی انسانی وزارت جهاد کشاوری به سازمان جهاد کشوارزی استان ها، اطلاعات اخذ شده صرفا بمنظور برنامه ریزی های مرتبط با جذب ناظرین مستفاد خواهد شد.لذا ورود اطلاعات در سامانه به معنای استخدام متقاضی نبوده و تعهدی برای وزارت جهاد کشاورزی در بر نخواهد داشت. مزید اطلاع تاریخ اجرای آزمون سایر متقاضیان(ناظرینی که واجد شرایط مفاد بندهای ۳ و ۴ نمی باشند) متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.