استخدام ناظر ساختمان در بنیاد مسکن تهران سال

۱۸فروردین۱۳،

ثبت نام آزمون ورودی طرح نظام فنی روستایی استان تهران سال ۹۲ تا تاریخ ۹۲/۰۱/۲۰ تمدید شد.

بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آئین نامه اجرایی آن در زمینه ساخت و ساز ساختمانهای روستایی و به منظور گزینش نیروهای انسانی متخصص ، متعهد و علاقمند در امر نظارت بر رعایت اصول فنی و مقررات ملی ساختمان ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در نظر دارد از متقاضیان واجد شرایط جهت شرکت در آزمون ورودی(کتبی و شفاهی ) طرح نظام فنی روستایی ، به منظور نظارت بر ساخت و ساز در مناطق روستایی ثبت نام بعمل آورد .

از داوطلبان دعوت می گردد با در نظر گرفتن شرایط زیر اقدام نمایند : ( شایان ذکر است پذیرش بر اساس اولویت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه با بالاترین امتیاز در سقف ظرفیت مورد نیاز بنیاد مسکن استان تهران خواهد بود. )

الف-شرایط عمومی : ۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران ۲-اعتقاد و التزام به موازین و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران ۳-دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر در یکی از رشته های عمران و معماری و یا رشته های مرتبط با ساختمان ۴-دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد ۵-دارا بودن کارت عضویت در سازمان نظام مهندسی (و یا نظام کاردانی ) ساختمان استان تهران ۶-شاغل نبودن در سازمانها و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی۷-عدم سوء پیشینه کیفری
تذکر : فقط ساکنین استان تهران مجاز به شرکت در این آزمون می باشند ب-شرایط اختصاصی : ۱-سکونت در شهرستان مورد تقاضا برای نظارت . ) اولویت درشرایط مساوی با متقاضیان بومی منطقه ۲-دارا بودن حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با ساختمان ۳-خانواده های ایثارگران درشرایط مساوی در اولویت پذیرش می باشند تذکر – متقاضیان پس از پذیرفته شدن در آزمون ورودی کتبی و قبولی درمصاحبه ، می بایست مدارک زیر را جهت صدور پروانه اشتغال بکار به بنیاد مسکن شهرستان مورد تقاضا تحویل نمایند : ۱-اصل و تصویر برابر اصل شده مدرک تحصیلی ۲-چهار قطعه عکس ( دو قطعه ۴*۳ و دو قطعه ۴*۶ ) ۳-اصل و تصویر برابر اصل شده کارت ملی ۴-اصل و تصویر برابر اصل شده شناسنامه ۵-اصل و تصویر برابر اصل شده کارت پایان خدمت و یا معافیت ۶-اصل و تصویر برابر اصل شده پروانه اشتغال بکار ( در صورت داشتن ) ۷-اصل و تصویر برابر اصل شده کارت عضویت در سازمان نظام مهندسی (و یا نظام کاردانی ) ساختمان استان تهران ۸- اصل و تصویر برابر اصل شده سوابق کار مرتبط با ساختمان ۹-اصل و تصویر برابر اصل شده مدارک جهت سکونت در شهرستان مورد تقاضا منابع آزمون کتبی:

مباحث دوم ، پنجم ، ششم ، ، هشتم ، نهم ، دهم ، ، دوازدهم ، نوزدهم ( مقررات ملی ساختمان ) – راهنمای جوش و اتصالات جوشی در ساختمانهای فولادی . ( مباحث نظارتی مد نظر آزمون می باشد. )

مباحث مصاحبه:ساختمانهای فلزی- بتنی- مصالح بنایی- بارگذاری- نظامات اداری
آزمون بصورت تستی و بصورت کتاب باز می باشد . محل برگزاری آزمون در شهر تهران می باشد . متقاضیان جهت ثبت نام و اقدامات تکمیلی ، لازم است به پایگاه اینترنتی بنیاد مسکن استان تهران مراجعه نمایند .

 هزینه ثبت نام مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد و بعد از واریز قابل استرداد نمی باشد.

زمان برگزاری آزمون در مورخ ۲۷/۰۲/ راس ساعت ۱۰ صبح می باشد . زمان دریافت کارت ورود به آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه می باشد .( با مراجعه به پایگاه اینترنتی بنیاد مسکن استان تهران ) به همراه داشتن کارت ورود به آزمون و کارت شناسایی معتبر الزامی می باشد .  جهت تأیید موارد فوق و ثبت نام روی لینک  زیر کلیک نمایید.

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.