استخدام همهی کارکنان شرکت بهره برداری مترو استخدام می شوند

پیشنهاد از طریق پیامک

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت:‌ به مناسبت سالروز ولادت امام هادی(ع) از اثر فاخر هنری ادبی درباره شخصیت آن امام رونمایی شد.
به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،‌ مرتضی جعفرپور در مراسم رونمایی از اثر فاخر درباره  امام هادی(ع) که امروز صبح در برج میلاد تهران برگزار شد؛ افزود: امروز شرکت بهره برداری مترو به مناسبت ولادت امام هادی(ع) جشن بزرگ و باشکوهی را برگزار نمود و از اثر فاخر هنری ادبی که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری درباره شخصیت امام هادی(ع) تهیه شده رونمایی خواهد شد وی تصریح نمود:‌ این اثر فاخر هنری با نام دلم برات پر می زنه با آهنگسازی استاد چراغعلی و شعرخوانی صابر خراسانی تهیه شده است که امروز به طور رسمی برای اولین بار اجرا شد همچنین از بازنشستگان این سازمان نیز تقدیر و تشکر شد.
در ادامه این مراسم نیز مدیر عامل شرکت بهره برداری از استخدام شدن همه نیروهای کار این شرکت خبر داد و گفت:‌ برای ایجاد امنیت شغلی این افراد امسال به طور رسمی استخدام خواهند شد.

ارسال پیامک به پورتال ممتازنیوز


roozeno – ممتازنیوز ، پورتال جامع و خبری ایرانیان سراسر جهان » آگهی ها و خبرهای استخدام

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضا مهرآرا:

    من همواره دنبال این هستم که خداوند لطف کند بنده در سازمان مترو استخدام شوم. ولی هرگاه به سازمان مراجعه می کنم کسی به من جواب نمی دهد .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.