استخدام هیات علمی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی

۳۱فروردین۱۳،

سپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اخذ مجوز جذب ۴۰۰۰ عضو هیات علمی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.


دکتر عباس مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اخذ مجوز جذب هیات علمی برای سال ۹۲ از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، گفت: مجوز جذب ۴۰۰۰ هیات علمی برای سال ۹۲ دریافت کرده‌ایم.
وی افزود: به این منظور مقدمات کار فراهم شده است و از این ۴۰۰۰ مجوز، برای جذب اعضای هیات علمی جوان برای دانشگاه‌های سراسر کشور در شهریور ماه استفاده کنیم.
مسجدی، اعضای هیات علمی را یکی از ارکان اصلی دانشگاه‌ها خواند و ادامه داد: با توجه به نیاز حوزه آموزش و درمان به اعضای هیات علمی‌، خوشبختانه این مجوز اخذ شده است و اکنون در حال بررسی نیاز دانشگاه‌ها هستیم.
سپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی افزود: در مجموع بزودی به صورت متمرکز فراخوان جذب منتشر می‌شود، به این ترتیب اشخاص واجد شرایط می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند و در نهایت در پروسه‌ای چهار و نیم ماهه به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه‌ها می‌شوند.

استخدام دات کام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.