استخدام پلیس اصفهان سال ۹۲

۰۶خردادماه،

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جذب رشته های تغذیه و پزشک عمومی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای استخدام در این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مسعود ابراهیمیان” با بیان این خبر اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان در نظر دارد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود از بین برادران واجد شرایط در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تغذیه و پزشک عمومی استخدام کند.
وی حداقل معدل برای متقاضیان را ۱۵ و حداقل سن را بین ۲۷ و ۲۸ عنوان کرد و افزود: متقاضیان استخدام که دارای رشته تغذیه می باشند به صورت افسری و پزشکان عمومی به صورت کارمندی استخدام خواهند شد.
این مقام مسئول بیان داشت: متقاضیان می توانند با در دست داشتن اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی ، اصل و کپی گواهی موقت دانشگاهی، برگه اعزام به خدمت (فاقد مهر غیبت ) ، کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت غیر پزشکی به همراه شش قطعه عکس ۴×۳ به مراکز گزینش و استخدام پلیس استان واقع در خیابان طیب، کوی سرلت و یا به یکی از مراکز گزینش و استخدام واقع در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
سرهنگ ابراهیمیان خاطر نشان کرد: داوطلبان پس از ثبت نام و گذراندن مراحل عمومی استخدام در آزمون مربوطه شرکت و پس از قبولی در آزمون و گذراندن دوره های تخصصی به صورت پیمانی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان استخدام خواهند شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه اشخاصی که به صورت پیمانی استخدام می شوند از تمام مزایای نیروهای کادر و رسمی برخوردار خواهند بود گفت: این اشخاص پس از گذراندن سه سال در صورت علاقمندی خود و کسب شرایط لازم به صورت رسمی استخدام خواهند شد.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.