استخدام ۱۰۰۰نفر در جمعیت هلال احمر

۲۳ آبان ،

دکتر محمود مظفر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، جزئیات تازهی از جذب نیروی انسانی در این جمعیت را تشریح کرده و خبر از استخدام ۱۰۰۰ نفر در این نهاد عمومی غیردولتی داد.

جذب نیروی امدادگر در سال جاری در سه مرحله اجرایی خواهد شد، در مرحله اول ۲۵۰ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند شد. فراخوان ثبت نام داوطلبان در تیرماه سال جاری انتشار یافت و در این مرحله از ثبت نام علاقه مندان به فعالیت جمعیت هلال احمر، حدود ۳۰۰۰ نفر موفق به ثبت نام شدند، که آزمون مربوطه اواخر آبان ماه سال جاری یا هفته اول آذر ماه برگزار می گردد.

نیروی انسانی مورد نیاز در جمعیت هلال احمر از بین دانش آموختگان مقاطع تحصیلی دیپلم به بالا صورت می پذیرد اما اولویت با دانش آموختگان مقاطع تحصیلی لیسانس به بالا در رشته های مدیریت بحران و مدیریت امداد و نجات می باشد.

افرادی که موفق به طی مسیر پذیرش شوند در بخش های امداد و نجات کوهستان، سیلاب دریایی، امداد و نجات جاده ای، آواربرداری و هم چنین پایگاه های امداد و نجات بین شهری می شوند.

جذب نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر به صورت بومی صورت می گیرد و بر این اساس داوطلبان و امداد گران سایر استانها تنها مجاز به شرکت در آزمون مخصوص به استان خود خواهند بود. داوطلبان در صورت پذیرفته شدن ملزم به سپردن تعهد مبنی بر خدمت به مدت ۱۰ سال در محل جغرافیایی پایگاه می باشند و آنها پس از پذیرفته شدن در آرمون حق تغییر محل جغرافیایی را نخواهند داشت و در صورت تغییر قرارداد آنها لغو خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از علاقه مندان فعالیت در این جمعیت دعوت کرد تا با تشکیل گروه های کاری مشترک به صورت خرید خدمتی با این نهاد مردمی غیر دولتی همکاری کنند. افراد واجد شرایط می توانند در تخصص های مورد نیاز در این جمعیت گرد هم آیند و گروه های کاری مشترک و مشخص تشکیل دهند.


استخدام ها | آگهی استخدام | استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.