استخدام ۱۰۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی

استخدام ۱۰۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی

معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۰۰ نفر از نخبگان مناطق مختلف آذربایجان غربی تا پایان سال جاری به دستگاه‌های اجرای جذب می‌شوند.
علی باباوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دستگاه‌های اجرایی سراسر استان این موضوع ابلاغ شده است تا نسبت به شناسایی و معرفی این افراد مبادرت کنند لیکن امیدوار هستیم با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها تا پایان سال جاری این مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از بین افراد واجدالشرایط از جمله مقام‌های برتر المپیادهای علمی، مخترع‌ها و … انتخاب می‌شود اضافه کرد: افراد موردنظر از بین خواهران و برادران واجدالشرایط انتخاب می‌شوند تا متناسب با توانایی‌هایشان در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی به کارگرفته شوند به این صورت توانایی آنها نیز بالفعل شود.
معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه عملیاتی کردن این موضوع مانع منزوی شدن نخبگان می‌شود ادامه داد: چنین تصمیم‌ها و مصوباتی باید از سوی مسئولان امر جدی‌تر و با پشتکار بیشتری پیگیری شود تا علاوه بر اینکه در روحیه جوانان تاثیر مثبت ایجاد می‌کند روند رشد و سازندگی کشورمان و تحقق آرمان خودکفایی نیز با شتاب بیشتری همراه شود.
باباوند با بیان اینکه این سازمان بعد از ادغام اداره تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان برنامه‌هایی را در راستای پیشتیبانی از افراد مبتکر و خلاق اجرا می‌کند اضافه کرد: برگزاری جشن بزرگ تجلیل از جوانان فرهیخته و ورزشکاران، اعزام یکی از جوانان نخبه استان به مسابقات مالزی و کسب یک مقام جهانی و یک مقام آسیایی، برپایی جشنواره روز جوان و اهدای هدایایی به جوانان برتر همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) از مهم‌ترین سرفصل‌های این برنامه‌ها قلمداد می‌شود.
معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اظهار به اینکه در کنار به‌کارگیری از توانایی‌های جوانان باید برای رشد فرهنگی آنها نیز تلاش مضاعفی صورت بگیرد خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی ویژه ورزشکاران، حضور در مزار شهدا به اتفاق ورزشکاران در راستای تجدید میثاق با شهدا، برپایی دعای زیارت عاشورا و توسل از جمله برنامه‌هایی است که در این زمینه برپا می‌شود.

نوشته استخدام ۱۰۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی اولین بار در پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.