استخدام ۲۸۸۰ نفر در دستگاه های دولتی تهران

۰۲م اسفند ،

 


معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استانداری تهران از استخدام و به کارگیری دو هزار و ۸۸۰ نفر در این استان در دستگاه های دولتی در صورت موافقت مجلس و تصویب لایحه مربوطه خبر داد.

 

نصرالله ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دولت در خصوص اشتغال در سطح استان تهران پیش بینی هایی در غالب طرح مهرآفرین ارائه کرده است که ایراداتی از سوی مجلس شورای اسلامی بر این طرح وارد شد و در حال حاضر در دست بررسی است.

وی افزود: در صورت قطعیت در اجرای این طرح، این مصوبه با نظر هر دو حوزه، نهایی و ابلاغ خواهد شد.

برای استخدام آگهی و فراخوان عمومی منتشر می گردد

این مسئول عنوان کرد: با تصویب و ابلاغ این مصوبه، دو هزار و ۸۸۰ نفر استخدام تازه در تمامی دستگاه های اجرایی استان تهران خواهیم داشت که به صورت نشر آگهی عمومی اطلاع رسانی می گردد.

ابراهیمی گفت: پس از آگهی و فراخوان عمومی، بر اساس ماده ۵۷ قانون برنامه، نسبت به برگزاری آزمون و جذب اشخاص اقدامات لازم انجام می گردد.

جذب داوطلبان به صورت پیمانی و رسمی

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استانداری تهران ادامه داد: در راستای استخدام اشخاص در استان تهران، داوطلبان دارای شرایط مورد نظر در مشاغل تصدی گری، به صورت پیمانی و در مشاغل حاکمیتی به صورت رسمی استخدام خواهند شد.

وی در خصص ارتقای توانمندی نیروی انسانی در ادارات این استان به مهر اعلام کرد: در راستای ارتقای بهره وری نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی بر اساس تقویم آموزشی نظام کارکنان دولت، برنامه هایی پیش بینی شده که طی آن دوره های آموزشی برگزار می گردد.

برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران استان

این مسئول متذکر شد: بر اساس مصوب دولت ۴۰ تا ۶۰ ساعت در طول سال آموزش برای مدیران و کارکنان برنامه ریزی شده است.

ابراهیمی افزود: در جریان استخدام اشخاص، رشته های پایه، تخصصی و عمومی به دستگاه ها اعلام و به تناسب داوطلبان دوره برگزار می گردد، در پایان نیز گواهی نامه پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان در دوره آموزشی اعطا خواهد شد.

استخدام نیوز


آگهی استخدام ممتازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.