استخدام ۳۰ هزار نیروی انسانی در ادارات دولتی

صادق ناوندی پیش‌ از ظهر امروز در گردهمایی مدیران‌کل ادارات مالی و روسای امور اداری استانداری‌های کشور در شهرکرد، اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های ۲۶ گانه مقام معظم رهبری، ۹ کمیسیون تشکیل شده که استان‌ها می‌توانند در این کمسیون‌ها نقش فعالی ایفا کنند.

وی جذب نیرو در استانداری‌های کشور را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد و افزود: در همین راستا تلاش می‌شود از نیروهای ارزشی، ولایی، متعهد، متخصص و توانمند استفاده شود.

ناوندی ادامه داد: در اجرای این برنامه‌، جذب نیروهای ایثارگر در اولویت قرار دارد و سعی می‎شود از این نیروها در ادارات و نهادهای دولتی بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه ایثارگران در استخدامی‌‌های کشور دارای سهمیه ۲۵درصدی هستند، تصریح کرد: هر استانی که دارای ظرفیت بیشتری است می‌تواند این سهمیه را به ۵۰ درصد نیز افزایش دهد چراکه ما امنیت و آرامش کشور خود را مدیون این افراد از خود گذشته هستیم.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران بر ضرورت توجه بیش از پیش به امور ایثارگران در کشور تاکید کرد و گفت: مدیران در دستگاه‌های خود تعامل موثر و سازنده با ایثارگران داشته باشند و در راستای بهبود وضعیت آنها تلاش مجدانه‌ای به کار گیرند.

ناوندی ادامه داد: تکریم و تجلیل از ایثارگران در طول سال، ارتقای وضعیت، افزایش حقوق و مزایا و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها از دیگر اقداماتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه از جذب ۳۰ هزار نیرو در ادارات و نهادهای دولتی کشور در سال جاری خبر داد و افزود: از محوری‌ترین اموری که در وزارت کشور در حال پیگیری است استخدام نیروهای متعهد، ارزشی و متخصص در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی کشور است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور تاکید کرد: بعد از جذب نیروهای متعهد و متخصص، مهم‌ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار ‌گیرد، آموزش نیروهای استخدامی است.

ناوندی، بینش‌محوری را از مهم‌ترین رویکردهای وزارت کشور در آموزش نیروهای استخدامی برشمرد و گفت: اعمال رویکرد بینش‌محوری از چند سال اخیر با طرح‌هایی چون سلمان و بصیرت شروع و در کنار رویکرد دانش‌محوری به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین بر ضرورت ارتقا توسعه نیروی انسانی در کشور تاکید کرد و افزود: باید نگاه به نیروی انسانی یک نگاه سرمایه‌ای باشد و به نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه کشور نگاه شود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجتبی خسروی علی بابالو:

    سلام خوبی خسته نباشید من نیاز به کار دارم مشکل خانواده ام زیاد پدر و مادر پیر هستند عمل کردن تو خانواده فقط من بیکار هستم الان هم دنبال کارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.