استخدام ۷۰۰ نفر نیرو برای کار در پالایشگاه های جدید پارس جنوبی

۲۵م شهریور ۲,۴۱۳

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران از فراخوان این شرکت برای جذب ۷۰۰ نفر نیرو در پاییز امسال خبرداد و گفت: این تعداد با هدف کار در پالایشگاه های جدید پارس جنوبی جذب می شوند.


به گزارش سایت معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت، محمدمهدی هادی زاده با بیان این که این فراخوان با هدف تامین نیروی انسانی متخصص به منظور فعالیت در فازهای جدید پارس جنوبی انجام می شود گفت: این آزمون ویژه آقایان و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد بود.
وی رشته های شیمی، مکانیک، برق و پالایش را از جمله رشته های مورد نیاز در این فراخوان اعلام و افزود: نیروهای پذیرفته شده در آزمون علمی، پس از گذراندن مراحل استخدامی و دوره های آموزش (تئوری و عملی) در پالایشگاه های فازهای جدید پارس جنوبی مشغول به کار خواهند شد.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید براینکه بانک اطلاعاتی وزارت نفت یکی از منابع تامین نیرو  در صنعت نفت به شمار می آید، تصریح کرد: برای تامین نیرو در دیگر بخش ها مانند انتقال گاز، افراد نخبه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا جذب صنعت گاز کشور شده اند.
هادی زاده بهره گیری از دانش آموختگان دانشکده نفت را یکی دیگر از اولویت ها برای تامین نیرو در صنعت گاز برشمرد و گفت: این افراد نیز از طریق مصاحبه پذیرفته و جذب می شوند.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که سال گذشته نیز برای فعالیت ۶۰۰ نفر در صنعت گاز مجوز جذب صادر شد، گفت: ۵۰۵ نفر از این تعداد جذب شده اند که پس از دوره های آموزش، در بخش های مختلف از آنان استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به این که فضای آینده صنعت گاز و تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن اولویتی مهم تلقی می شود، گفت: تامین نیروی انسانی متخصص با توجه به فضای رو به رشد پارس جنوبی اولویتی مهم به شمار می آید، بنابراین علاوه بر جذب، به نگهداشت آنها نیز باید توجه جدی شود.
به گفته این مقام مسئول، به منظور تامین نیرو در پالایشگاه ها و مناطق انتقال گاز،۸۰  مورد مجوز در اختیار شرکت ملی گاز است که برای این منظور از دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت، بانک اطلاعاتی نخبگان و ذخیره های سال گذشته استفاده خواهد شد.

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.