استخدام ۵۵۰ مربی آموزش فنی و حرفه‌ای

۰۲خردادماه،

6-5.jpg

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نظر دارد ۵۵۰ مربی آموزش فنی و حرفه‌ای را از طریق آزمون استخدامی جذب کند.

اژدر ولی خانی – معاون اداری پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور – با اعلام این مطلب به خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی باید یک سوم نیروهای سازمان در حوزه ستادی و دو سوم در حوزه صف با عنوان مربی فعالیت کنند ولی در طول شش سال قبل با وجود افزایش تعداد مراکز فنی و حرفه‌ای هیچگونه جذبی صورت نگرفته و این امر محقق نشده است.

وی از فعالیت بیش از ۲۱۵۰ نیروی مربی و ۳۵۰۰ نیروی ستادی غیر مربی در این سازمان خبر داد و افزود: در راستای اصلاح هرم نیروی انسانی شاغل در این سازمان، سال قبل چارت دار کردن مراکز آموزشی فاقد چارت این سازمان در دستور کار قرار گرفت و بیش از ۲۶۰ مرکز دارای چارت سازمانی شدند.

ولی خانی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته در سال قبل به منظور نزدیک کردن تعداد مربیان به استاندارد مورد نیاز، ۴۸۷۶ مجوز تغییر وضعیت استخدامی مربیان غیررسمی این سازمان از مجلس اخذ شد.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: با چارت دار شدن ۲۶۰ مرکز آموزشی این سازمان، یک هزار پست مربی به پست‌های موجود سازمان اضافه و زیرساختهای لازم برای جذب مربیان فراهم شده است.

وی دربارهٔ نحوه جذب و تغییر وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: خوشبختانه امکان جذب و تغییر وضعیت ۵۵۰ نفر مربی با رعایت بودجه و اعتبارات سازمانی فراهم شده است که در آینده نزدیک از طریق درج آگهی آزمون استخدامی شرایط مربوط در روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.

به گفته ولی خانی متقاضیان در مرحله اول، در آزمون نظری شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و اخذ ۶۰ درصد نمره به مرحله آزمون عملی راه خواهند یافت.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تشکیل کمیته استخدام بر اساس تاکید رییس سازمان، تعیین ۵۵۰ سهمیه استخدامی در مرحله اول و توزیع استانی بر اساس شاخصها و چارت سازمانی موجود در استان‌ها، تعیین پست‌های بلاتصدی مربی و تعیین سهمیه ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه استخدام مربیان برشمرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sabri.hassan756@yahoo.com:

    اگر کمی آینده فرزندان زحمت کش این کشورکه جوانییشان را به پای این نظام واین سازمان گذاشتند اگربرایتان مهم است باشید بگذارید دعایشان همراهتان باشد نه…..مگر شما چه فرقی با آموزش وپرورش میکنید که نمی توانید یا نمی خاهید این تعداد اندک را جذب کنید کمیهم برای اخرتتان باشید کجاست دکتر کردان و کجاست …..ما چشم انتظار خبری خوش هستیم التماس دعا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.