استراتژی منحوس رژیم صهیونیستی در کرانه رود اردن/سکوت شگفت‌آور سران کشورهای عربی در قبال این مسئله

۰۱ تیرماه ۱۳،

امیری‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیست هیچگاه از استراتژی منحوس خود در سرزمین‌های کرانه غربی رود اردن عقب نشینی نمی‌کند، گفت: مسئله تاسیس دو دولت فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی و مذاکرات آنها در یک بن‌بست صلح قرار گرفته است.

 “رضا امیری‌مقدم”  در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به درخواست مجدد آمریکا از حماس برای به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی گفت: بعضی کشورهای منطقه، غرب و در رأس آن آمریکا سعی دارند پروژه دو دولت فلسطینی و رژیم غاصب صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی اجرا کنند.
 
وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی حاضر نیست حماس وارد جریان سیاسی شود ادامه داد: این رژیم جعلی به زمام گرفتن امور توسط یک نیروی انقلابی چون حماس را یک فاجعه می‌داند.
 
امیری مقدم با اشاره به شهرک‌سازی تازه صهیونیست‌ها در کرانه باختری تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به رسمیت شناختن سرزمین‌های موسوم به ۱۹۶۷(غزه، کرانه غربی رود اردن) نبوده و شگف‌آور این است که مقامات عرب از مناطق استراتژیک شهرک‌سازی شده در فلسطین عقب‌نشینی کرده‌اند.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان با تأکید بر اینکه این رژیم هیچگاه از استراتژی منحوس خود در سرزمین‌های کرانه رود اردن عقب‌نشینی نمی‌کند خاطرنشان کرد: مسئله تاسیس دو دولت، مذاکرات فلسطین و رژیم جعلی صهیونیست در یک بن‌بست صلح قرار گرفته است.
 
انتهی پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.