استرالیا و زندگی در استرالیا

گردآوری توسط گروه گردشگری ممتازنیوز

استرالیا به “کشور شانس” نیز معروف است چرا که زندگی در آن به گونه ای متفاوت و جذاب است. در این مقاله با مجله دلگرم همراه باشید تا به ۵ مورد از مواردی که استرالیا را به اقامتگاهی آرام تبدیل کرده است اشاره می کنیم.

۱٫ سواحل: استرالیا توسط سواحل فوق العاده زیبایی احاطه شده است .خط ساحلی این کشور از شمال به جنوب و از شرق یه غرب کشیده شده است. استرالیا مکانیست برای آن ها که می خواهند تابستانی طول و دراز و لذت بخش را تجربه کنند.

استرالیا و زندگی در استرالیا

۲٫ کشور و سبک زندگی مردمانش: از شهرهای بزرگ گرفته تا روستاها، استرالیایی ها همواره آماده اند تا در مواقع سختی کمک حال افراد باشند و یا در مواقع خوشی از داشتن لحظات شاد اطرافیان ، لذت ببرند.

استرالیا و زندگی در استرالیا

۳٫ حیوانات و جانواران: کجای دنیا می توانید کانگوروهای پر جست و خیزی را کنار جاده در حال دویدن ببینید و یا کوآلاهای بامزه ای که در بالای درختان صمغ خانه گزیده اند. استرالیا زیستگاه بعضی حیوانات کشنده دنیا مثل ( مار، عنکبوت، کروکدیل و کوسه) نیز می باشد. همچنین در استرالیا می توان حیوانات کمیابی که هیچ کجای دنیا یافت نمی شود را پیدا کرد از جمله کیسه دارانی مثل وامبت و یا دینگو که شاید غیر استرالیایی ها زیاد با این حیوانات آشنایی نداشته باشند.

استرالیا و زندگی در استرالیا

۴٫ هدایای طبیعت: سد آبسنگی کبیر یکی از مناظر عجیب و حیرت انگیز استرالیا می باشد. جزیره فریزر، قله های نوک تیز، اولورو یا صخره آیرز و کیمبرلی تنها چند مورد از شاهکارهای طبیعت است که در اینجا معرفی شد.

استرالیا و زندگی در استرالیا

۵٫ ورزش: چه زمستان باشد و جه تابستان، چه دوستدار تماشای ورزش باشید چه انجام آن؛ همیشه در هر زمانی ورزش های مختلفی در حال اجراست. هم ورزش های آمریکایی و هم اروپایی ، ورزش های خاص استرالیا فراموشتان نشود . در استرالیا برای هر سنی، هر اندامی و هر مهارتی می توانید ورزش مورد علاقه تان را پیدا کنید.

استرالیا و زندگی در استرالیا

 

گرداوری و ترجمه:

بخش گردشگری مجله دلگرم

www.delgarm.com

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۶

مخالفم + ۰


مکانهای تفریحی و تاریخی جهان Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حمید:

    هیچ وقت خودمو به خاطر رها کردن مهاجرت به استرالیا در میانه راه نمیبخشم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.