استعفای فتح الله زاده پاره شد!

احمد رسولی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال، صحبت‌های اخیر فتح‌الله زاده و بعضی از اعضای هیئت رئیسه باشگاه، کمپ باشگاه استقلال، بودجه پیشنهادی این باشگاه و همچنین جایگزینی اولیایی به جای مدیرعامل فعلی صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

ملاقات من با اولیایی طبیعی بود
رسولی‌نژاد در خصوص جلسه و دیدارش با کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اظهار داشت: من طی مدتی که به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال انجام وظیفه می‌کنم با پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال و باشگاه استقلال صحبت و مشورت می‌کنم. برخی از این پیشکسوتان و یا مدیران سابق استقلال زنگ می‌زدند و از ما وقت ملاقات می‌خواهند و برخی‌ها را نیز خود ما دعوت می‌کنیم که در مورد اولیایی نیز همین اتفاق افتاد و این موضوع طبیعی است.

قرار نبود دیدار من با اولیایی رسانه‌ای شود
وی در همین خصوص افزود: متاسفانه بعضی از همکاران ما با رسانه‌ها ارتباط دارند و به رسانه‌های مدنظر خود گزارش می‌دهند! متعاقب این موضوع آن رسانه‌ها با اولیایی تماس می‌گیرند و همانطور که خود ایشان هم در مصاحبه‌اش گفت قرار نبود در خصوص ملاقاتش با من حرفی بزند اما این موضوع رسانه‌ای شد. البته همانطور که گفتم این موضوع طبیعی است چون ما با یکدیگر در خصوص ساختار ورزش و فوتبال صحبت کردیم.

چند گزینه را برای مدیرعاملی استقلال بررسی می‌کنیم
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص تکلیف مدیرعامل فصل آینده این باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده چند بار تقاضای استعفا داد و در هیئت مدیره نیز این موضوع را مطرح کرد. فتح‌الله‌زاده حتی یکبار استعفای کتبی‌اش را به من داد ولی من استعفای او را در حضور خودش دور انداختم و از این تصمیم او عصبانی شدم. در هرصورت باید همه جوانب را رعایت کنیم، اگر فتح‌الله‌زاده در دقیقه ۹۰ به ما بگوید که دیگر نمی‌خواهد با استقلال همکاری کند و مایل است که فقط عضو هیئت مدیره بماند؛ آنوقت باید چه کار کنیم؟!

رسولی‌نژاد ادامه داد: من که نمی‌توانم آن مدت زمان کوتاهی که برای بستن و آماده سازی تیم دارم از دست بدهم. بنابراین ما روی گزینه‌های مختلف فکر می‌کنیم و در حال بررسی چند گزینه دیگر برای پذیرش سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال هستیم.

سه ماه پیش برای بستن تیم به فتح‌الله‌زاده ماموریت دادیم
وی در خصوص بستن تیم فصل آینده استقلال گفت: تیم‌های مختلف از یک ماه قبل در عمل مذاکرات خود را برای بستن تیم‌شان در فصل آینده شروع کرده‌اند اما از من ایراد می‌گیرند که چرا سه ماه پیش به فتح‌الله‌زاده و مظلومی ماموریت دادم تا در هر پستی که کمبود بازیکن داریم برای فصل آینده اقدام کنند. در حال حاضر ما در بعضی از پست‌های خود ضعف داریم. به عنوان نمونه ما به مهاجم سرزن نیاز داریم که این موضوع مثل روز روشن است. آنها باید در این خصوص به فکر باشند و آینده نگری کنند.

تحت تاثیر سکوها و رسانه‌ها تصمیم نمی‌گیریم
رسولی‌نژاد در خصوص شعارهایی که روی سکوها داده می‌شود، تصریح کرد: من به هیچ وجه دوست ندارم که بعضی‌ها به سکوها و تعدادی از رسانه‌ها خط بدهند و به نفع یکی یا علیه فردی دیگر شعار داده شود. خود فتح‌الله‌زاده هم از این موضوع راضی نیست. ضمن اینکه جوان ۲۰ ساله نیستم که تحت تاثیر این تعریف‌ها و تخریب‌هایی که روی سکوها و یا در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود قرار بگیرم.

اعضای هیئت مدیره در حیطه وظایف خود صحبت کنند
وی در خصوص مصاحبه‌های اخیر بعضی از اعضای هیئت مدیره استقلال هم گفت: توصیه من به دوستان هیئت مدیره این است تا جایی که امکان دارد کمتر مصاحبه کنند، حداقل چارچوب مصوبات هیئت مدیره را رعایت کنند و با مصاحبه‌های خود برای تیم حاشیه درست نکنند. دوستان در حیطه وظایف خود صحبت کنند. اینکه مطرح شود فلان بازیکن بیاید و یا برود جزو مسئولیت‌های مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم است. حتی من که رئیس هیئت مدیره باشگاه هستم در خصوص این مسائل صحبت نمی‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: همه چیز را بررسی می‌کنیم و حتی احتمال اینکه فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بماند نیز هست. در شرایط فعلی به آرامش نیازداریم و برای برآوردن ۵۰ درصد بودجه مورد نیاز خود برای فصل آینده برنامه ریزی می‌کنیم.

بودجه پیشنهادی فتح‌الله‌زاده رقم بالایی است
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بودجه پیشنهادی فتح‌الله‌زاده برای فصل آینده اظهار داشت: من موافق اینکه برای فصل آینده نیاز به ۱۵ میلیارد تومان داریم، نیستم. این رقم بسیار بالاست. شما به تیم صبا نگاه کنید که با چهار میلیارد تومان بسته شده است. اگر آنها برند استقلال و حمایت هواداران ما را داشتند تیم اول جدول بودند. تیم‌های دیگر هم شرایط مشابه صبا را دارند که خوب نتیجه گرفته‌اند. البته من نمی‌گویم چهار میلیارد بودجه برای استقلال در فصل آینده کافی است، بلکه می‌گویم ۱۵ میلیارد تومانی که فتح‌الله‌زاده مطرح کرده رقم بالایی است.

پول‌های بیهوده‌ای برای خرید بازیکن هزینه شد
وی در خصوص هزینه‌هایی که برای خرید بازیکن در فصل جاری انجام شده، تصریح کرد: متاسفانه برخی از دستمزدها واقعی نیست و در اثر رقابت ناسالم بین باشگاه‌ها به وجود آمده است. فصل گذشته تلاش خوبی در جذب بازیکن صورت گرفته اما اعتقاد دارم که پول‌های بیهوده‌ای نیز برای خرید بازیکن هزینه شده است. ما برای هزینه‌هایی که در باشگاه استقلال انجام شده تعریف درستی نداریم. ابتدا باید روشن کنیم که ما باشگاهداری می‌کنیم یا تیمداری؟ ما به تغییرات و اصلاح در ساختار باشگاه نیاز داریم. برای افزایش راندمان باشگاه باید پست‌ها و سمت‌ها در آن تعریف و تایید شوند. چرا باید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای تامین هزینه‌های خود درمانده باشند؟

سند کمپ به نام باشگاه استقلال نیست
رسولی‌نژاد درباره کمپ باشگاه استقلال نیز گفت: هنوز سند کمپ استقلال به نام باشگاه نیست. این موضوع مشکلی است که ما در وزارت ورزش هم داریم. ما ۸۴۰۰ هکتار زمین و ملک در وزارت ورزش داریم اما فقط ۱۴۰۰ هکتار آن دارای سند و به نام است . اگر فردا فردی رای دادگاه را بیاورد که سند زمین متعلق به من است هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. در اینصورت باید با پرداخت هزینه‌‍ای سنگین رضایت وی را جلب کرده تا بتوانیم سند را به نام باشگاه استقلال بزنیم. فتح‌الله‌زاده ابتدا باید سند زمین کمپ را به نام باشگاه استقلال می‌گرفت و بعد در آن سرمایه گذاری می‌کرد.

ناگفته‌هایم را در پایان لیگ می‌گویم
وی در خاتمه تاکید کرد: هنوز ناگفته‌هایی دارم که بیان آنها را به پایان رقابت‌های لیگ برتر موکول کرده‌ام.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.