استعفای ماجدی با مشورت فتح الله زاده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

 

 

میرشاد ماجدی که علاوه بر سرپرستی استقلال سرپرستی کمیته جوانان را بر عهده داشت به سبب تصمیمات اخیر فدراسیون فوتبال مبنی بر انتخاب ناصر شفق به عنوان مدیر تیم های پایه از سمت خود استعفا کرد.

ماجدی: وقتی دیدم وارد بازی نیستم کنار کشیدم/ با مشورت فتح‌الله‌زاده استعفا کردم

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با فارس، ضمن تائید خبر استعفای خود گفت: با توجه به آنچه آقای شفق مدیر تیم‌های ملی در رده پایه شده‌اند و عملا دیدم که استقلال کاری ندارم ضمن تبریک به ایشان از سمت خود استعفا کردم.

وی افزود: هر کاری که انجام می‌دهم دوست دارم با استقلال کاری توام باشد و با مشورتی که با فتح‌الله‌زاده داشتم این تصمیم را گرفتم. برای کمیته جوانان، فدراسیون فوتبال و آقای شفق آرزوی موفقیت دارم و هر کاری که کفاشیان با من داشته باشد در خدمت او هستم و به او کمک خواهم کرد.

ماجدی تاکید کرد: یادمان باشد یک مدیر باید استقلال کاری داشته باشد و دوستان از کسانی استفاده کنند که بتوانند تفکرات خود را پیاده کنند. امروز وقتی با فتح‌الله‌زاده صحبت می‌کردم او به من گفت که در استقلال بیشتر به تو نیاز داریم و من هم تصمیمم را مبنی بر کناره‌گیری از کمیته جوانان گرفتم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ صحبتی با کفاشیان نکرده،‌گفت: عملا وقتی دیدم که جزو بازی نیستم تصمیم گرفتم کنار بکشم و این بهترین تصمیم است.

 

 مشرق

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.