استعفای یک عضو شورای شهر بجنورد به خاطر مرگ مادر و کودک در آبگرفتگی

جمشید گریوانی عضو سه دوره شورای اسلامی شهر بجنورد در پی مرگ کودک و مادر در بجنورد از عضویت در شورای اسلامی شهر بجنورد استغفا داد.

جمشید گریوانی، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد که امروز با حضور فرماندار، مدیرکل امور شهری، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و شهردار بجنورد برگزار شد به دلیل اعتراض به این اتفاق نابخشودنی استعفای خود را اعلام کردم. وی با تأکید بر اینکه در بروز این اتفاق تمامی مسوولان مقصر هستند، افزود: این اتفاق پاسخ بی‌تدبیری و کم توجهی ما مسوولان بوده است. با رسیدگی و حل مشکل کانال‌های موجود در مرکز شهر به راحتی از بروز این اتفاق جلوگیری می‌شد.
گریوانی خاطرنشان کرد: متأسفانه طی چند روز اخیر مسوولان حتی همدردی نیز با خانواده این مادر و کودک نیز نداشته‌اند، اما بنده از این سمت استعفا می‌دهم. تاکنون شکایت‌ها و پیگیری‌های بسیاری نسبت به آبگرفتگی و ایجاد مشکل در مکانی که این اتفاق دلخراش افتاده است از سوی شهروندان به شهرداری شده است، اما توجهی به آن نشده است.

گریوانی ادامه داد: مسولان ذیربط که توانایی حل مشکل یک آبگرفتگی ساده را ندارند، چگونه می‌توانند از بروز مشکل در صورتی که آب دره گریوان و فیروزه به داخل شهر سرازیر شود، جلوگیری کنند. وی در پایان از دادستان بجنورد که قاطعانه آمادگی خود را برای رسیدگی به این پرونده اعلام کرده است تشکر کرد.

بر اثر حدود ۴۰ دقیقه بارندگی در شب ۲۵ اردیبهشت در بجنورد، معابر مرکزی شهر بجنورد دچار آبگرفتگی شدید شد، در پی بارش و رعد و برق شدید، برق شهر قطع شد که طی این اتفاق و راه افتادن سیلاب، مادر و کودک خردسالش هنگام عبور از خیابان، در جوی آب کنار خیابان افتاده و غرق شدند. جسد مادر ساعتی پس از وقوع حادثه و جسد کودک پس از تلاش‌های فراوان امروز ساعت ۱۱:۳۰ پیدا شد.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.