استعمار پیر نگران منجلابی‌ است که با تأسیس داعش در آن گرفتار شده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: استعمار پیر امروز بیشتر از اینکه نگران فعالیت‌های تروریستی در عراق و سوریه باشد،‌ نگران منجلابی است که با پرورش گروه تروریستی داعش به دست خود در آن گرفتار شده است.

“علی خطیبی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اگر بخواهیم گذری بر روابط ایران و انگلیس داشته باشیم می‌بینیم که تاریخ مملو از خیانت‌های انگلیس نسبت به ملت شریف ایران است،‌ اظهارداشت: کسانی که از دیدار رئیس جمهور کشورمان با نخست وزیر انگلیس خرسند شدند و آن را یک برد تاریخی می‌دانستند، بدانند که صحبت‌های کامرون غیر قابل انتظار نبود، چرا که تاریخ انگلیس این گونه خیانت‌ها و مواضع چند پهلو را به وضوح نشان می‌دهد.

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: استعمار پیر امروز بیشتر از اینکه نگران فعالیت‌های تروریستی در عراق و سوریه باشد،‌ نگران منجلابی است که با پرورش گروه تروریستی داعش به دست خود در آن گرفتار شده است. 

خطیبی با تاکید بر اینکه کشورهای غربی برای خروج از بحران‌های اقتصادی دست به دامن گروهک‌های تروریستی شده‌اند، بیان داشت: انگلیس گروه‌های تکفیری را در سوریه آموزش می‌دهد تا به کشورهای مستقل و مسلمان حمله کنند.

وی تصریح کرد: هر زمانی که جفایی در حق جمهوری اسلامی ایران شده است شاهد ردپایی از انگلیس و سیاست‌های جنایتکارانه این کشور علیه ملت ایران هستیم. لذا اگر چشم واقع بین و عقل سلیمی باشد، اینگونه جنایات هویداست.

 خطیبی با اشاره به اینکه مردم عملکرد مسئولان را به خوبی رصد کرده و در مورد آنان قضاوت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره خواهان حفظ ارزش‌ها  و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بوده‌ و پای آن ایستاده‌اند. لذا نگاه خوشبینانه به چنین دیدارهایی نیازمند ریشه‌یابی و تحلیل چنین اندیشه‌هایی دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.