استفاده از آیپد در میان کسب و کار‌ها رو به افزایش است

۱۶ام بهمن ،

 

مطالعات تازه نشان می‌دهد استفاده از رایانه لوحی آیپد در کسب و کار‌ها رو به افزایش است. 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی midsizeinsider، مطالعه‌ای که توسط شرکت پیپر (Piper) انجام گرفته نشان می‌دهد استفاده از رایانه لوحی آیپد در میان کسب و کار‌ها و بویژه کسب و کارهای متوسط رو به افزایش است. در این کسب و کار‌ها عمدتاً از آیپد برای انجام فعالیت‌هایی مثل دسترسی به ایمیل، استفاده از نرم افزارهای اداری و کنفرانس‌های ویدئویی استفاده می‌شود. 
 
نتایج این مطالعه نشان می‌دهد حدود ۱۵ درصد از مدیران آی تی کسب و کارهای مورد مطالعه قصد دارند در سال جاری از آیپد به صورت گسترده در شرکت و سازمان متبوع خود استفاده کنند. این رقم ۴ درصد بیشتر از چیزی است که برای سال ۲۰۱۲ پیش‌بینی شده بود. ۴۲ درصد از مدیران آی تی نیز گفته بودند قصد دارند از آیپد به صورت محدود‌تر در سازمان متبوع خود استفاده کنند که این رقم تقریباً شبیه پیش‌بینی‌هایی است که برای سال ۲۰۱۲ صورت گرفته بود. در این میان ۴۲ درصد نیز گفته‌اند قصد ندارند در سال جاری از آیپد استفاده کنند که این رقم کمتر از ۵۴ درصد پیش‌بینی شده برای سال ۲۰۱۲ است. 
بر اساس این مطالعه، رایانه لوحی (تبلت) سومین فناوری مورد علاقه کسب و کار‌ها در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. ابزارهای امنیتی و ذخیره داده نیز از این نظر جایگاه‌های اول و دوم را دارا می باشند. فناوری‌های مرتبط با پردازش ابری نیز از این نظر در رده‌های بعدی قرار دارد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.