استفاده از امکانات دولتی جهت تبلیغ انتخاباتی عملی غیراخلاقی است

۱۶خردادماه،

“عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور” گفت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید از هرگونه امکانات دولتی جهت تبلیغ انتخاباتی اعم از امکانات مادی و معنوی و مصادره کردن امور به نفع خود و سوءاستفاده از اعتقادات مردم پرهیز کنند، چرا که این نکته در جای خود یک عمل غیراخلاقی به شمار می‌رود.

“سامان نیازی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به امکانات کاندیداها مبنی بر تبلیغات انتخاباتی خود اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید از هرگونه امکانات دولتی جهت تبلیغ انتخاباتی اعم از امکانات مادی و معنوی و مصادره کردن امور به نفع خود و سوء استفاده از  اعتقادات و امور معنوی مردم پرهیز کنند، چرا که این نکته در جای خود یک عمل غیراخلاقی به شمار می‌رود.
 
وی ادامه داد: باید توجه داشت که هزینه کردن کاندیداها  از  اعتقادات دینی و معنوی مردم شاید منافع محدود و کوتاه مدتی داشته باشد اما در بلند مدت، لطمات غیرقابل جبران در پی خواهد داشت.
 
این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی و  اخلاق سیاسی از سوی نامزدهای ریاست‌جمهوری بدین معناست  که اجازه دهیم اعتقادات معنوی مردم جهت خود آنان باقی بماند و این وسیله‌ای جهت تحریک احساسات پاک مردم به‌ منظور بالا رفتن از پلکان قدرت نباشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.