استفاده از بودجه دولتی نتیجه ای ندارد/ تعلل در تکمیل پروژه های راه هزینه ها را ۵ برابر می کند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

خسروی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه های راه بخصوص آزاد راه تهران – شمال، لازم است ارگان های دیگری چون اوقاف وارد کار شونده گفت: هر چه در تکمیل پروژه های راه تعلل شود، هزینه ها حتی تا ۵ برابر نیز صعود می کند.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه لازم است در خصوص آزاد راه تهران – شمال تصمیم شفافی اتخاذ شود، اظهار داشت: لزوم تصمیم گیری صریح در پروژه های مربوط به راه ضروری است زیرا هر اندازه که در تکمیل آنها تعلل شود، تنها هزینه ها افزایش می یابد و بعنوان مثال اگر پروژه ای با ۵۰۰میلیاد تومان به سرانجام می رسد، با تعلل در این بخش، این هزینه ها حتی ۵ برابر نیز می شود.

وی با اشاره با اینکه استفاده از بودجه دولتی کمکی به این بخش نمی کند. 

افزود: ارگان هایی هم چون اوقاف و بنیاد مستضعفان، مردم و حتی تشکیل هلدینگ توسط شرکت های کوچک می توانند با شراکت در این بخش کمک بزرگی به تکمیل پروژه نمایند.

خسروی ادامه داد: این مسئله نقش بسزایی نیز در جمع آوری نقدینگی دارد و اثر مثبتی در این زمینه ایجاد می کند.

عضو کمیسیون عوان مجلس با بیان اینکه صداقت در گفتمان بسیار ضروری است، گفت: اگر صداقت مبنای کار مسئولین راه باشد، نه تنها در جمع آوری مشارکت موفق خواهیم بود بلکه اتوبان های دیگر غیر از اتوبان تهران – شمال نیز ساخته خواهند شد.

نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی به نقش مثبت قرار گاه خاتم الانبیا در این پروژه اشاره کرد و افزود: در بسیاری از پروژه ها، این قرارگاه بعنوان کاتالیزور وارد کار شده است و اگر شرکت های دیگری باشند، قطعا این قرارگاه در بخش دیگری وارد می شود.

خسروی تصریح کرد: قطعا تکمیل پروژه آزاد راه تهران – شمال کمک شایانی در امر حمل و نقل خواهد کرد و حجم عظیمی از مسافران از این مسیر استفاده خواهند کرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.