استفاده از تجهیزات ایرانی درمسابقات ملی

مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت گفت: دربخش تجهیزات مسابقات ملی مهارت درسطح مسابقات بین المللی قرار داریم و این درحالی است که از تجهیزات ایرانی نیز استفاده کرده ایم.

ژاله عمرانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی تلاش مااین بوده که هرسال نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری داشته باشیم وباتوجه به تجربه ای که کارشناسان کسب می کنند وهمین طور تجربه سیستم اجرایی سال به سال امکانات درسطح مسابقات بالاتری می رود.
 
وی در ادامه درخصوص استفاده از تجهیزات در مسابقات ملی مهارت نیز گفت: دربخش تجهیزات نیز به طور کامل در سطح مسابقات بین المللی قرار داریم ودر کنار این امر درصددهستیم که ازتجهیزات ایرانی نیز استفاده کنیم تا باوجود تحریم ها به مشکل برنخوریم.
 
عمرانی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون حدود ۷۰تا ۸۰درصد تجهیزات ما ایرانی هستند واکثر خریدهای مانیز از شرکت های ایرانی صورت می گیرد.
 
مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت درخصوص ویژگی های شرکت کنندگان دراین مسابقات نیز خاطر نشان کرد: جوانان شرکت کننده دراین مسابقات به دلیل اینکه دارای هنرهای کاربردی هستند تقریبا همگی دارای شغل بوده وهنگامی که از حیطه مسابقات خارج شوند نیزشاغل هستند./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.