استفاده از خودروهای پارس خودرو در اجلاس سران غیر متعهد، معرف تکنولوژی و دانش فنی صنعت خودرو ایران است

«مجله ماشین» – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تاثیر مثبت استفاده از خودروهای لوکس ایرانی در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در معرفی صنعت خودرو کشور گفت: شاید استفاده از برخی مدل های لوکس خودروهای داخلی در ناوگان حمل و نقل اجلاس مهم غیر متعهدها به طور مستقیم در اذهان میهمانان حاضر در شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهدها اثرگذار نباشد اما قطعا این اقدام اثرات غیر مستقیم خود را در معرفی توانمندی صنعت خودرو ایران خواهد گذاشت.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو، مجید منصوری با اشاره به اهمیت این اجلاس در عرصه های بین المللی و پوشش گسترده خبری آن در دنیا ، افزود : در حین برگزاری چنین اجلاس های مهمی ، همواره بسیاری از خبرگزاری های خارجی،تحلیل های دقیقی را نسبت به ملزومات مورد استفاده در این نوع اجلاس ها ،حتی خودروهای میهمانان حاضر در این اجلاس دارند بنابراین به نظر می رسد استفاده از خودروهای لوکس شرکت پارس خودرو اثرات تبلیغی خوبی را در معرفی تکنولوژی و دانش فنی صنعت خودرو ایران در سطح جهان خواهد داشت.
وی گفت : قطعا استفاده از خودروهایی چون تیانا، ماکسیما و مگان در ناوگان حمل و نقل شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیر متعهد می تواند در حوزه صادرات و تولید این محصولات نیز تاثیر مثبتی را به دنبال داشته باشد.
وی با اشاره به تاثیرحداقلی این اقدام در شناخت بیشتر کالاهای ایرانی در دنیا ، خاطر نشان کرد : قطعا با بکارگیری محصولات با کیفیت ترین شرکت خودروساز داخلی در ناوگان حمل و نقل اجلاس آتی، امکان برگزاری گپ و گفتگوهایی در حاشیه آن بین میهمانان حاضر و تولیدکنندگان حاصل خواهد شد.
نماینده مجلس نهم همچنین به تاثیراین اقدام در معرفی توانمندی صنعت خودرو ایران در جهان اشاره کرد و گفت: امکان تحقق این موضوع، بستگی به تبلیغات گسترده خبرنگاران و همچنین خودروسازان در راستای برگزاری این اجلاس دارد.
منصوری افزود : قطعا ارائه کاتولوگ و پکیج های تبلیغاتی در معرفی بهتر مشخصات این خودروها ،در این ارتباط بسیار موثر خواهد بود.
پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۶ شهریورماه
ساعت ارسال: ۱۱:۴۰


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.