استفاده از رهنمودهای علما در راستای تحقق برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجو در دیدار با آیت الله نوری همدانی عنوان کرد:

رییس دانشگاه آزاداسلامی گفت:از مهمترین دغدغه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مسائل فرهنگی است و اولویت برنامه‌ای این دانشگاه فرهنگی و پرچم فرهنگ اسلامی در دست راست ما قرار دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد دانشجو، رییس دانشگاه آزاداسلامی در این دیدار با اشاره به اینکه مهمتریندغدغه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مسائل فرهنگی است، گفت:‌ اولویت برنامه‌ای ایندانشگاه فرهنگی و پرچم فرهنگ اسلامی در دست راست ما قرار دارد.

وی افزود:‌ در راستای اجرای این هدف مهمباید اساتید و منابع درسی هر دو اسلامی شوند و این موضوع در حوزه علوم انسانیتاکید بیشتری دارد.

دانشجو تصریح کرد: در گذشته کارهایبزرگی در دانشگاه آزاد صورت گرفته اما نواقصی نیز وجود داشته است که باید آنها رابر طرف کنیم.

رییس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد:‌ درراستای تحقق مهم ترین هدف دانشگاه آزاد اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی باید ازرهنمودهای علما و بزرگان در حوزه علمی استفاده کرد.

دانشجو با اشاره به اینکه به واسطه‌دانشگاه می‌توان فرهنگ اسلامی و ایرانی را گسترش داد، گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی بایددر جای جای کشور فرهنگ ساز باشد و در هر شهر، واحدهای این دانشگاه در جهت توسعهفرهنگ اسلامی در آن محل گام بردارد.

در ادامه دکتر محمد مهدی مظاهری معاون فرهنگی دانشگاهآزاد اسلامی نیز به ارائه‌ برنامه‌های دانشگاه آزاد در سال جاری و کارهای صورتگرفته تاکنون پرداخت.

وی افزود: بهره برداری از ۲۷ مسجد درواحدهای دانشگاه آزاد در سال جاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآن و عترت ومسابقات فرهنگی با شرکت اساتید و دانشجویان و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اهمبرنامه های فرهنگی دانشگاه اسلامی است.

همچنین دکتر عبدالله افشار معاون پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی در سخنانی به تبیین اهمیت پژوهش و فناوری پرداخت و گفت:‌ امیداوریم بتوانیمبرنامه های خود را در زمینه‌های گسترش پژوهش و فناوری در واحدهای دانشگاه آزادهمراه با توسعه پارک های علم وفناوری و مراکز رشد اجرایی کنیم


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.