استفاده از سیستم‌ «شنود» برای ضبط مکالمات داوران در لیگ برتر انگلیس

۰۳م آذر ،

14-53.jpg

مایک رالی، رییس کمیته‌ داوران لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: برای پیش نیامدن مشکلاتی نظیر آنچه برای مارک کلاتنبرگ رخ داد، این کمیته‌ قصد دارد از سیستم‌ تازهی برای ضبط مکالمات داوران در حین بازی استفاده کند.

به گزارش ایسنا، پنجشنبه پس از کش و قوس‌های فراوان اتحادیه فوتبال انگلیس کلاتنبرگ را از توهین نژادپرستانه به یان اوبی میکل، هافبک رنگین پوست چلسی تبرئه کرد. این در حالی است که هفته‌ قبل نیز پلیس انگلیس با دخالت در پرونده‌ توهین نژادپرستانه این داور علیه اوبی میکل دخالت کرد و گفت: به سبب نبود شواهد کافی این داور تبرئه است.

اتحادیه فوتبال انگلیس دیروز با انتقاد از مسئولان باشگاه چلسی گفت: باشگاه چلسی نباید این مساله را تا زمان مشخص شدن کامل آن رسانه ای می‌کرد.

اتحادیه انگلیس همچنین اعلام کرد: با توجه به ارائه نشدن مدارک کافی از سوی باشگاه چلسی کلانتبرگ تبرئه می‌شود و این داور می‌تواند به زودی به میادین بازگردد و هیچ گونه تنبیه انضباطی برای او در نظر گرفته نخواهد شد.

مارک رالی همچنین اعلام کرد: کمیته‌ داوران انگلیس قصد دارد به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی از سیستم‌ «شنود» برای داوران استفاده کند تا تمامی مکالمات داوران در حین بازی را ضبط کند.

مارک کلانتبرگ در بازی چلسی مقابل منچستر یونایتد پس از اخراج اوبی میکل با او به جر و بحث پرداخت و مسئولان چلسی پس از بازی گفتند که داور مسابقه به اوبی میکل از کلمه «میمون» استفاده کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.