استفاده از ظرفیت حوزه دین در سینما

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی اسماعیلی طبا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین افزود: با توجه به اینکه مراکز گوناگونی در قم به تولید علوم دینی می پردازند شرایط استفاده از ظرفیت حوزه دین در سینما فراهم است و استفاده از این ظرفیت از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

وی با تبیین ابعاد گوناگون برگزاری این جشنواره در قم اظهار داشت: برگزاری این جشنواره می‌تواند به تعامل تجربه‌های بین هنرمندان فیلمساز استان قم و دیگر شهر ها کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  با بیان وجه امتیاز برگزاری این جشنواره در قم اذعان کرد: برگزاری این جشنواره می‌تواند به جلب نظر مسئولان استانی و ملی در اختصاص اعتبار به ساخت و تولید فیلم‌های ارزشی کمک شایانی بکند.

فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره نماز و نیاش به روایت دوربین در قم

اسماعیلی طبا از فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره نماز و نیاش به روایت دوربین در قم  خبر داد و ابراز کرد: این مهم با تلاش مسئولان برگزاری این جشنواره محقق شده است.

وی به نوع گزینش آثار توسط داوران در این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: ملاک داوری‌ ها انتخاب بهترین‌ ها است و دور از سلایق شخصی جوایز به کسانی اهدا می‌شود که آثار کیفی به دبیرخانه این جشنواره ارئه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تاکید کرد: تقویت وحمایت از آثار ارزشمند دینی موجب بالا بردن سطح کیفی وکمی در برگزاری این جشنواره می شود.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.