استفاده از فرصت ها سبب تحقق اهداف دانشگاه می گردد

فروردین ۱۴۰۳

استفاده از فرصت های کنونی از جمله وزیر بهداشت و دولت تدبیر و امید و توانمندی های موجود سبب تحقق اهداف دانشگاه علوم پزشکی تهران می گردد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه معارفه خود با اشاره به قدمت ۱۶۰ ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: این دانشگاه به عنوان قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی در ایران با وجود فشارهای موجود در طول سالها ثابت مدیریتی را در این دانشگاه حفظ کند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه همانطور که روسای پیشین این دانشگاه از نقاط ضعف و قوت در انجام فعالیت هایشان برخودار بودند من نیز به طور قطع با مشکلاتی روبرو می شوم تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از ساختار علمی مستحکمی و جبهه خوبی در کشور برخوردار بوده و در زمینه هماهنگی بین نیروهای انسانی و ارائه خدمتا به بیماران موفق عمل کرده است.
 
جعفریان در ارائه نقاط ضعف دانشگاه علوم پزشکی تهران اینگونه بیان داشت: هم اکنون زیر ساخت های فیزیکی این دانشگاه قدیمی و مستهلک است که بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه را با محدودیت مواجه می سازد ضمن اینکه کمبود منابع از دیگر موانع در مسیر اجرای ایده های نوین خواهد بود.
 
وی یادآور شد: هم اکنون فرصت های مناسبی از جمله حضور وزیر بهداشت و دولت تدبیر و امید وجود دارد که می توان از آنها در جهت تحقق اهداف دانشگاه با بکارگیری توانمندی های موجود استفاده کرد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.