استفاده از فناوری های نوین برای مقابله با دشمن ضروری است

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، سردار ˈ اکبر فتوحی ˈ در آیین افتتاح سامانه های فناوری ارتباطات و اطلاعات سپاه الغدیر استان با تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه کرامت ، علم و فن آوری را مهمترین ابزار در انجام صحیح مأموریت ها دانست.

وی اظهار داشت: چه در انقلاب های توحیدی و چه در حکومت های دیکتاتوری و کفر، بدون علم و فناوری انجام صحیح فعالیت ها و رسیدن به اهداف مطلوب ، ممکن نیست.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: برای تقابل با دشمنان نباید با علم آنها مقابله کرد ، بلکه باید با تولید علم برتر، نفوذ دشمن را خنثی نمود.

فتوحی یاد آور شد: سپاه امروزه با برتری علمی در عرصه های هوافضا ، دریایی و زمینی با ارائه علم بهتر و نوآوری برتر و خلاقیت بالاتر به تقابل با استکبار رفته و نفوذ دشمن را خنثی کرده است.

سامانه های مکاتبات اداری سما، پورتال اطلاع رسانی پاسدار، پورتال اطلاع رسانی پاسدار سپاه الغدیر استان یزد، سامانه جامع نیروی انسانی، سامانه استعلام حقوق ، سامانه اخبار و اطلاعات نبی ، سامانه نگهداری و تعمیرات فاوا، سامانه اطلاعات جغرافیایی سپاه GIS، سامانه غدیر، سامانه سرباز و سامانه اندیشه از سامانه هایی بود که در سپاه الغدیر به بهره برداری رسید.

در پایان این مراسم از فعالان سپاه در عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات سپاه الغدیر تقدیر صورت گرفت .ک۲

۷۵۳۶/۱۹۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.