استفاده از فیس‌بوک در داخل شرکت فیس‌بوک ممنوع شد!

۷فروردین ۱۳،

 

یکی از مدیران ارشد شرکت فیس‌بوک به تازگی استفاده از نسخه رایانه‌ای این پایگاه اینترنتی را برای مدیران تولید فیس‌بوک ممنوع کرد و توضیح داد که این اشخاص مجبورند از این پس فقط از نسخه موبایلی پایگاه اینترنتی استفاده کنند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعاتی و ارتباطات (ایستنا)، این اقدام به‌تازگی طی SXSW اعلام شد تا طی آن کارمندان شرکت فیس‌بوک این پایگاه اینترنتی را به وسیله تمام روش‌های موجود مورد استفاده قرار دهند و فقط روش‌های معمول که بازخورد عموم کاربران را نشان نمی‌دهد، به کار نگیرند.
 
"جاش ویلیامز"(Josh Williams) مدیر تولید فیس‌بوک در این خصوص به مرکز خبری FastCompany توضیح داد: «ما هم‌اکنون مجبور شده‌ایم که برای مدت یک هفته از پایگاه اینترنتی فیس‌بوک در دستگاه‌های موبایلی خود استفاده کنیم. ما مجبوریم که این روش را به کار ببریم و از نسخه رایانه‌ای پایگاه اینترنتی فیس‌بوک استفاده نکنیم. برای ما اجازه استفاده از پایگاه اینترنتی فیس‌بوک روی هیچ رایانه‌ای فراهم نیست».
 
ویلیامز همچنین توضیح داد که او گوشی هوشمند خود را از آیفون به یک گوشی اندرویدی تغییر داده است تا دریابد که نسخه موبایلی فیس‌بوک در انواع دستگاه‌های موبایلی بدون نقص اجرا می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.