استفاده از همه ظرفیتها برای دستیابی به توسعه بخش تولید و تجارت کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استفاده از همه ظرفیتها برای برنامه ریزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تبدیل شدن معاونت برنامه ریزی به اتاق فکر و مرکز برنامه ریزی کلان بخش صنعت، معدن و تجارت کشور ضرورتی است که همه مدیران باید به آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا، « حسین ابویی مهریزی» در مراسم تودیع و معارفه سه تن از مدیران این معاونت با اشاره به سیاستها و برنامه های دولت یازدهم از همه مدیران و مسئولان خواست تا در زمینه تلاش برای رسیدن به جایگاه واقعی این بخش از اقتصاد کشور از هیچ کوششی مذایقه نکنند.

وی؛ عزم واراده ،تجمیع توانمندیها و هم راستایی آنها را از ضروریاتی دانست که در کنار تعهد و تخصص می تواند به اهداف پیش بینی شده دراین بخش کمک کند.

معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه ضمن ابراز تشکر از تلاش و زحماتی که مدیران پیشین از خود نشان داده اند از مدیران جدید خواست تا با برنامه ریزی هدفمند و نقشه راه در زمینه تحقق اهداف گام بردارند.

براین اساس ،  طی احکامی  از سوی  نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت« محسن اتابکی، به سمت مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی ، « رویا رفیعی به سمت مدیرکل دفتر امور طرح ها و تامین مالی ،« حسن آقا کثیری » به سمت مدیرکل دفتر پژوهش فناوری و صنایع نوین منصوب شدند.همچنین طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت  «سید مهدی نیازی» در سمت  مدیرکل  دفتر آمار و فراوری داده ها ابقاء شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.