استفاده از یک فلش درایو به عنوان کارت ورود به ویندوز

ایجاد امنیت برای ورود به ویندوز با استفاده از رمز عبور پیچیده و طولانی که از ارقام و حروف تشکیل شده اند همیشه یک تکنیک خوب است. با این حال به خاطر سپردن و وارد نمودن مکرر رمز عبور در هنگام قفل کردن و باز کردن حساب کاربری (user account) کمی دشوار و خسته کننده است. قطعا من نمیخواهم شما را به حذف رمز عبورتان ترغیب کنم , بلکه با معرفی و  کمک نرم افزار Rohos Logon Key امنیت بیشتر و راهی ساده تر برای وارد کردن رمز عبورتان خواهید داشت.

Rohos Logon Key یک برنامه کاربردی است که میتواند فلش درایو  (USB flash drive) شما را به عنوان مجوز ورود به حساب کاربری تنظیم کند.پیکربندی نرم افزار با توجه به رابط کاربری آن بسیار آسان است. شما میتوانید به هر تعداد که خواستید در رمز عبور از اعداد و حروف  استفاده کنید و در عین حال لازم نیست آن را به یاد داشته باشید. علاوه بر این، یک راه بسیار سریعتر برای ورود به ویندوز است و لازم نیست حتی به یکی از حروف رمزتان اشاره کنید. استفاده از Rohos Logon Key بسیار آسان است.

فلش درایو خود را به پورت USB رایانه متصل کنید و نرم افزار را اجرا کنید. سپس بر روی Setup USB Key کلیک کنید. لازم به ذکر است که حتی پس از ذخیره سازی رمز عبور، شما نباید داده های فلش درایو را حذف کنید.پیشنهاد می کنم از این کارت عبور برای ذخیره سازی و انتقال داده ها استفاده نکنید.

Rohos Logon Key1

مرحله بعد برنامه از شما میخواهد تا رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید.اگر شما چند درایو فلش متصل به رایانه دارید میتوانید از گزینه Change  برای انتخاب درایو خود استفاده کنید. پس از انتخاب و وارد کردن رمز عبور بر روی Setup USB Key کلیک نمایید.

Rohos Logon Key4

رمز عبور با استفاده از الگوریتم رمز نگاری (AES – ۲۵۶bit algorithm) محافظت میشود. شما میتوانید در هر زمان با کلیک بر روی Disable Key همه چیز را پیش فرض , و محافظت به وسیله فلش درایو را غیر فعال کنید.

Rohos Logon Key5

در هنگام لغو  وضعیت محافظت به خاطر امنیت بیشتر دوباره رمز عبور پرسیده میشود.

دانلود Rohos Logon Key با حجم ( ۲٫۶MB)

نرم افزار بر روی ویندوز های Windows 8, 7 ,Vista , XP اجرا می شود. من بر روی Windows 7 32-bit تست کرده ام.

برای فعال سازی باید از قسمت Help  بر روی گزینه Get Registred کلیک کنید و سپس سریالی که در فایل دانلود موجود است را وارد نمایید.

Rohos Logon Key2

مطالب مرتبط

  • ویندوز ۸ : تنطیم فلش درایو برای بازیابی رمز عبور…
  • ویندوز ۸ : ایجاد کاشی های سفارشی بر روی صفحه شروع
  • ویندوز ۸ : استفاده از تصویر دلخواه به عنوان کاشی در مترو
  • ویندوز ۸ : جستجو و نصب برنامه ها از فروشگاه ویندوز
  • Multimedia 8 جایگزینی قدرتمند به جای Windows 8 Media Player

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.