استقبال از پایانه های فروش بانک صادرات

بینا- مبلغ تراکنش­های پایانه های فروش بانک صادرات ایران در پایان شهریور ماه سال­جاری نسبت به مقطع زمانی در سال قبل ۱۹۶ درصد رشد را نشان می دهند .
به گزارش بینا، این بانک در راستای افزایش سطح دسترس مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش در هزینه‌ها ، ترافیک و آلودگی، توسعه  این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که  مبلغ تراکنش­های پایانه های فروش این بانک در پایان شهریور ماه سال جاری ۱۹۶ درصد رشد نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال۹۰ را نشان می دهند.
همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ۱۸ درصدی مجموع تعداد تراکنش‌های در پایان شهریور ماه نسبت به مرداد ماه سال جاری می‌باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
گفتنی است برحسب  گزارش بانک مرکزی ج .ا.ا ، ۱۷ درصد از کل مبالغ جابجا شده از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان این بانک صورت پذیرفته و این دستگاه ها به طور متوسط ، هر ماه مبلغ ۶۳ هزار میلیارد ریال را بین حسابها جابجا می نماید و از این حیث در جایگاه دوم شبکه بانکی قرار گرفته است.
شایان ذکراست این بانک به عنوان بانک برتر و درزمینه توسعه خدمات الکترونیکی نقش بسزایی درتحقق اهداف نظام بانکی کشور داشته و برآن است تا  ضمن توسعه کمی ابزارهای و سیستم‌های نوین، توجه ویژه‌‌ای به توسعه و ارتقاء کیفی خدمات داشته باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.