استقبال از کاوه آفاق در ˝درخت بلوط˝

۱۱م دیماه ،

˝درخت بلوط˝ تازهترین اثر نمایشی گروه تئاتر ˝نقشینه˝ یکشنبه ۱۰ دی با بازی کاوه آفاق روی صحنه رفت.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش “درخت بلوط” اثر تیم کراوچ که از ۸ آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ با هنرمندی کسانی چون سروش صحت، برزو ارجمند، اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر آقایی، مهدی پاکدل ,حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، میرطاهر مظلومی, کامبیز دیرباز و… در سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر روی صحنه رفت ۱۰ دی ماه اجرای متفاوت تر از روزهای پیش داشت.

روز قبل گروه تئاتر نقشینه میزبان بسیار از اشخاصی شدند که آمده بودند تا بازی کاوه آفاق را برای اولین بار در روی صحنه تاتر ببیند.این خواننده جوان که چندین سال است به صورت حرفه ای در حیطه موسیقی فعالیت می کند برای اولین بار با رضا مولایی در تازه ترین اثر نمایشی گروه تئاتر “نقشینه” به نام “درخت بلوط” همبازی شد.

کاوه آفاق که پیش از این تجربه بازی در یک فیلم سینمایی را هم داشت توانست با بازی خود در سالن یک تماشا خانه ایرانشهر مورد استقبال عده بسیاری از تماشاچیان قرار بگیرد.

در این نمایش هفتاد دقیقه‌ای، رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت حضور داشت و بازیگر مهمان در واقع ستاره نمایش‌ بود.کاوه آفاق با این حال که تا کنون روی صحنه تئاتر نرفته بود ونمایشنامه را هم نخوانده بود پس ازاجرا با تشویق و استقبال بی نظیرطرفدارنش در سالن تماشا خانه رو به رو شد آن هم در حالی که همه حضار ترانه “شال” او رابا صدای بلند می خواندند.
تاکنون هنرمندانی نظیر پانته‌آ بهرام، باران کوثری، بهنوش طباطبایی، لیلی رشیدی، فلامک جنیدی، کیومرث پور احمد، محمدرضا هدایتی، بهرام عظیمی، رحمت امینی,علی اوجی و آرد آریا.. به تماشای “درخت بلوط” نشستند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نسترن:

    عاشقتم پسرخاله جوووووونم!!!!امیدوارام همیشه موفق باشى عزیزم!!!!

  2. pegah:

    ای کاش منم میتونستم آقای آفاق رو از نزدیک ببینم.امیدوارم باردگر رو صحنه بیان و من باایشان ملاقاتی داشته باشم.سپاس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.