استقبال بازدیدکنندگان از برگزاری پخش مستقیم فوتبال در نمایشگاه کتاب

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۱۵:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در غرفه شبکه رادیویی جوان صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از پخش مسابقه فوتبال به طور زنده در غرفه شبکه رادیو جوان استقبال کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه «یک مسابقه یک گزارش» با حضور محمد فنایی و اسکندر کوتی در غرفه رادیو جوان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مسابقه لیگ برتر فوتبال و بازی بین دو تیم راه آهن و پرسپولیس را به طور زنده بر روی آنتن برد.
حمیدرضا افتخاری مدیر گروه جوان و ورزش رادیو جوان در این ارتباط گفت: با توجه به جذابیت فوتبال در بین نسل جوان بر آن شدیم تا مسابقات لیگ برتر را به طور زنده از غرفه رادیو جوان برای مردم گزارش کنیم.
و ادامه داد:  فوتبال از آن دست ورزش هایی که علاقه مندان خاص خود را دارد و اکثر جوانان دوست دارند بازی های لیگ را دنبال کند لذا در این دوره از نمایشگاه کتاب فرصت را غنیمت شمرده و از این مجال استفاده کردیم تا هم با مخاطب از نزدیک تعامل داشته باشیم و هم بازی مورد علاقه آنان را به طور زنده گزارش کنیم.
او ادامه داد: خوشبختانه این امکان هم فراهم شد که بازی این دو تیم به طور زنده بر روی ویدئو پرژکتور هم پخش شود و به نوعی تلفیق صدا و تصویر را با هم داشتیم. پس از اتمام بازی ها و برگزاری نشست های خبری با گزارش گرانمان هم در شهرستان نیز ارتباط زنده گرفتیم و نتایج این نشست ها را نیز به صورت زنده به اطلاع علاقه مندان به فوتبال رساندیم. همین طور نتیجه سایر بازی ها را هم که به طور همزمان در کانال های دیگر تلویزیون در حال پخش هستند اعلام کردیم.
او اظهار کرد: از ساعت ۱۷ تا ۱۹ گزارش بازی پرسپولیس و راه آهن توسط اسکندر کوتی انجام شد و با توجه به اینکه این برنامه به صورت زنده بر روی آنتن رفت و همین طور ما بازی را به صورت ویدئو پرژکتور نمایش هم دادیم با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. هواداران تیم های مختلف آمده بودند و تیم محبوبشان را با صدای بلند تشویق می کردند. و سپس از ساعت ۱۹ تا ۲۰ نیز بررسی این بازی ها با حضور کارشناس ورزشی و آقای کوتی به طور زنده در مکان غرفه رادیو جوان پخش شد.
افتخاری افزود: بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از مکان غرفه رادیو جوان پخش خواهد شد در برنامه ای که روز جمعه داریم نیز بازی های لیگ را به طور زنده به علاقه مندان تقدیم خواهیم کرد.
بنا بر این گزارش پس از پایان پخش گزارش ورزشی در برنامه زنده «یک مسابقه یک گزارش» در بین دو نیمه از علاقه مندانی که در غرفه رادیو جوان حضور داشتند ثبت نام به عمل آمد و تست گزارش ورزشی گرفته شد که استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان صورت گرفت..این استقبال تا حدی  بود که جمعیت جلوی غرفه رادیو جوان مانند استادیوم آزادی با فریاد تیم های محبوب خود را تشویق می کردند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۱۵۰۴۳۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.