استقبال باشکوه مردم دورود از علی دایی

۱۱م دیماه ،

مردم دورود برای سرمربی راه آهن گوسفند قربانی کردند

«گهری ها هر کاری می کنند که بازی هایشان در دورود برگزار شود.» این صحبتی است که تقریبا تمام کسانی که بازی گهر با استقلال و راه آهن را از نزدیک دیده اند اند آن را تایید می کنند.

ممتازنیوز: «گهری ها هر کاری می کنند که بازی هایشان در دورود برگزار شود.» این صحبتی است که تقریبا تمام کسانی که بازی گهر با استقلال و راه آهن را از نزدیک دیده اند اند آن را تایید می کنند. بعد از اینکه سازمان لیگ با برگزاری بازی این تیم با استقلال در جام حذفی موافقت کرد، حالا مردم این شهر این فرصت را پیدا کرده اند تا میزبانی اولین بازی تیمشان در لیگ برتر را هم در بازی مقابل راه آهن تجربه کنند. 

راه آهن به سبب اینکه در دورود هتل مجهز وجود ندارد، شب قبل از بازی را در بروجرد سپری کرد ولی در زمان ورود اتوبوس راه آهن به دورود، مردم این شهر حسابی علی دایی، سرمربی این تیم را شگفت زده کردند. حدود ۳۰۰ نفر از مردم این شهر اتوبوس راه آهن را متوقف کردند و جلوی پای دایی گوسفند قربانی کردند. 

به نظر می رسد مردم این شهر می خواهند طوری رفتار کنند که سازمان لیگ دیگر نتواند میزبانی را از این شهر بگیرد اما زمانی که راه آهنی ها وارد شهر دورود شدند، حدود ۲ هزار نفر از مردم این شهر با موتور آنها را تا جلوی در استادیوم تختی همراهی کردند. 

استقبال باشکوه مردم دورود از علی دایی

خبرنگارانی که روز قبل در دورود بودند، می توانند شهادت بدهند که این شهر از یک ساعت قبل از آغاز بازی به حالت تعطیل درآمده بود. مردم این شهر یا خود را به استادیوم رسانده بودند تا بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند یا به خانه رفته بودند تا در آرامش بازی را ببینند اما در استادیوم هم نه خبری از فحاشی بود و نه سنگ زدن به تیم حریف.

پیش از آغاز بازی تماشاگران گهر بنری از علی دایی در استادیوم نصب کرده بودند اما این تمام ماجرا نبود. هنگام ورود دایی به زمین، تماشاگران دورود روی پا ایستاده بودند و به شدت سرمربی راه آهن را تشویق می کردند. این اتفاقی است که تقریبا در هیچ کدام از استادیوم های ایران نمی افتد. آنها در پایان بازی هم به شدت سرمربی راه آهن را تشویق کردند.

اما جالب است که رویکرد محمدمایلی کهن با علی دایی کاملا با تماشاگران گهر متفاوت بود. او که در مصاحبه هایش بارها از علی دایی انتقاد کرده، حالا هم حاضر نشد به سمت او برود. مایلی کهن نه خودش سمت دایی رفت و نه اجازه داد بازیکنانش این کار را انجام بدهند. با این حال دو سه بازیکن گهر بدون توجه به این مسئله سمت دایی رفتند و با او حال و احوال کردند. از راه آهنی ها هم محمد محمدی، حمید علی عسگر و سامان آقازمانی سمت مایلی کهن رفتند.

بی تردید تنها نقطه مثبت برگزاری بازی در دورود همین تماشاگران پرشور بود. جز این سازماندهی برای برگزاری بازی وجود نداشت، نه سالن کنفرانس استاندارد در استادیوم تختی داشت و نه نظمیدر کنفرانس برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی.

منبع: تماشا


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.