استقبال بسیار کم تماشاگران از بازی پرسپولیس و ذوب آهن

۲۹ آبان ،

پرسپولیس با حضور تعداد کمی از تماشاگرانش به مصاف ذوب آهن می‌رود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز شد که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی به زحمت از چهار هزار نفر تجاوز می‌کند. با توجه به اینکه پرسپولیس در دیدار قبل خود با ۶ گل پیکان را شکست داد، استقبال کم تماشاگران از این بازی دور از انتظار بود.

پیش از آغاز بازی مسئولان ورزشگاه آزادی با ترتیب دادن برنامه‌ی پخش مرثیه‌سرایی به مناسبت ایام محرم دقایقی تماشاگران را به حال و هوای این ایام بردند.

آسمان ورزشگاه آزادی با ابر غلیظی پوشیده شده و هوا نیز با سوز سردی همراه است اما در مجموع شرایط برای انجام یک بازی خوب فراهم است.

از نکات قابل توجه توجه این بازی می‌توان به حضور شهاب گردان در ترکیب اصلی پرسپولیس اشاره کرد. گردان فصل پیش در تیم ذوب آهن بازی می‌کرد.

مارکار آقاجانیان با حضور در ورزشگاه آزادی بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی به این شرح است:

شهاب گردان، سید جلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، میثم نقی‌زاده، مهدی مهدوی کیا، محمد نوری، هادی نوروزی و کریم انصاری فرد.

در تیم ذوب آهن هم این بازیکنان به میدان می‌روند:

مسعود همامی (دروازه‌بان‌)، سپهر حیدری، محمد صلصالی، بهمن مالکی، سعید عبدالله‌پور، سینا عشوری، مهدی رجب‌زاده، قاسم‌ حدادی‌فر، محسن مسلمان،‌ اسماعیل فرهادی و پیام صادقیان.

قضاوت این دیدار بر عهده محسن ترکی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.