استقبال جبهه اصلاحات از آمدن هاشمی

۲۳اردیبهشت،

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حمایت از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و پیشنهادات در این خصوص را به بررسی گذاشت و در بیانیه ای از حضور وی در انتخابات استقبال کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه شب قبل خود با صدور اطلاعیه ضمن تشکر از اعلام کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیرامون نحوه حضور سایر نامزدهای اصلاح طلب در راستای حمایت از آیت الله هاشمی بحث و تبادل نظر کرد.

شب قبل جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور اکثریت احزاب عضو برگزار شد. در این جلسه در خصوص مسائل مربوط به وضعیت ثبت نام و نتایج صلاحیت های کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه در مورد کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی و نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری در راستای حمایت از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بحث ها و پیشنهاداتی مطرح شد که در نهایت سبب انتشار یافتن اطلاعیه ای شد.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد کاندیداتوری آیت الله هاشمی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح ذیل است:

جمهوری اسلامی ایران مدیریت موفق رفسنجانی در شرایط بحرانی همراهی همیشگی انقلاب، امام، رهبری و مردم شریف ایران و اعتماد وثوق علما و صاحب نظران به ایشان عامل اصلی دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همسو با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی برای سکان داری کشتی مدیریت نا بسامان کنونی جامعه بود.

پذیرش این مسئولیت خطیر در شرایطی که بحران های موجود سببات تهدید منافع ملی و موجودیت کشور را فراهم آورد، فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی ایران است.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن تشکر از کاندیداتوری آیت الله هاشمی در یازدهمین دوره انتخابات جمهوری اسلامی ایران این حرکت مبارک را نقطه عطفی در آغاز اصلاحات سازنده در ایران می داند که می تواند سبب بازیابی اعتماد عمومی، ایجاد همدلی و اتحاد بین همه دلسوزان، صاحب نظران و متخصصان و کاهش فقر و شکاف عمیق اقتصادی موجود بین دهک های جامعه گردد.

این شورا از همه اصلاح طلبان کشور دعوت می نماید در پاسخ به پذیرش مسئولیت شان به تلاش و حضور موثر خود در عرصه انتخابات سببات مشارکت و حضور موثر مردم شریف ایران را فراهم آورند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.