استقبال خوب مخاطبان از “بیدار باش” را پیش بینی می‌کردم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عوامل سریال “بیدار باش” در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران؛

استقبال خوب مخاطبان را از “بیدار باش” به جهت ساختار شکنی اش در عرصه آثار دفاع مقدس را از قبل پیش بینی می‌کردم.

جواد نوروزبیگی، تهیه کننده سریال “بیدارباش” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص رضایت خود از ساخت این سریال، گفت: به طور قطع در صورت ناراضی بودن از فیلم نامه، آن را نمی‌ساختم و بازتاب مخاطب نسبت این سریال را از قبل ارزیابی کرده و از استقبال آن توسط مخاطب مطمئن بودم.
وی افزود: نقدهای وارد شده به این اثر در جهت کمک به من به عنوان یک تهیه کننده برای کارهای آتی موثر است.
نوروزبیگی ادامه داد: با نگاه به آمارهای به دست آمده از میزان تماشاگر این فیلم می‌توان متوجه شد که مخاطب آن را دیده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که در آینده برای ساخت این گونه سریال بضاعت بیشتری را شبکه ها برای ارائه کار بهتر در اختیار ما قرار دهند.
احمد کاوری، کارگردان سریال “بیدار باش” در خصوص رضایت خود و مخاطبان از این سریال، گفت: من به طور صد در صد از ساخت این فیلم رضایت دارم آمارها نشان از آ‌ن دارد که  این فیلم توسط مخاطب هم دیده شده و این باعث خوشحالی من است.
وی در خصوص ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: فعالیت های من به طور کلی در حوزه دفاع مقدس رقم خورده و بیدار باش هم به عنوان یک فیلم ساختارشکن در این مسیر پیش رفته اما ادبیات جنگ را متفاوت از فیلمسازان دیگر در این سریال به تصویر کشیدم.
وی در این خصوص ادامه داد: همین تازگی سبب جلب مخاطبان و علاقه آن ها به این فیلم شده و دوست داشتن این فیلم توسط بینندگان ما را در ساخت آثار دیگر یاری می کنند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.